—Yazar-chan çevrimiçi oldu—
Yazar-chan: Merhaba bunu okuyan okur-chan! Yeni bölümümü sana adıyorum ve beğeneceğini umuyorum!
Lucy Heartfilia: Yazar-chan, sen ne ara okurlarınla bu kadar samimi oldun?
Yazar-chan: Bunu bir hakaret olarak mı algılamam gerekiyor? -///-
Lucy Heartfilia: H-hayır öyle değil! Daha önce gönderilerine bakmamıştım da ondan *sanal korkmuş bakış*
Happy: Yazar-chan kowai...
Yazar-chan: Her neyse yeni bölümün tadını çıkarın!
—Yazar-chan çevrimdışı oldu—
~Nashi~
Nashi midesindeki ağrıdan nefret ediyordu.
Kendine güveni saniyeler içinde yok olmuştu. Dizleri titriyor, avuçları terliyordu. Kafasını kaldırıp Yui-chan'a bakmaya bile cesaret edemeyen korkak Nashi'ye geri dönmüştü.
"Ayağa kalk ve güçlü olmak isteyen biri gibi davran."dedi Yui-chan. Nashi ona baktığında gözleri yaşlarla doluydu. Ayağa kalkarken gözündeki yaşları sildi ve meydana koşmaya başladı. Bu oyunu kazanacaktı. Gözyaşları boş yere akmış olmayacaktı.Binaya vardığında gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Bu adamla mı savaşacaklardı? Nashi'nin gördüğü adam ağlıyordu, simsiyah saçları ve kan kırmızısı gözleri vardı. Yanında duran arkadaşları da onun kadar şaşırmıştı.
"Hey,Rina-chan."dedi Nashi'nin tanıdığı bir ses. Yume.
"Ha? Ne oldu, Yume-san?"dedi Nashi, tereddütle.
"Bu adamda bir gariplik var.Büyü gücünü hissedebiliyorum."dedi Yume. Haklıydı. Büyünün yasak olduğu bu oyunda, adamda babasından bile daha fazla büyü gücü olduğunu hissedebiliyordu. Nashi kaçmak istiyordu.
"Dragneel..."dedi adam. Herkes şaşkınlık içerisinde birbirlerine bakıyordu. Dragneel mi? Nashi etrafta kardeşini aradı. Kesinlikle kaçmak istiyordu. Ama gerek kalmamıştı.
Adam yok olmuştu. Havaya karışmıştı. Nashi etrafına bakındı, ama adamı göremedi. Nashi hiçbir şey anlayamamıştı. Sonradan kule açıldı ve herkes içeriye koştu. Nashi de öyle. İlk boss çok kolaydı. Nashi hızlı hareket etti ve güçlü bir hamlede onu öldürdü. Mavi bir ekran ortaya çıktı. Marina: 1.
"Demek puanlar ortaya çıkıyor." dedi Nashi. "O zaman bir gösteri yapacağım."
"Yapacağız."dedi arkasından bir ses. Kenshi.
"Kenshi-san..."dedi Nashi. Karşısındakini tanıyıp da kim olduğunu bilememek sinirini bozuyordu.
"Sakın o 'Yalnız Oyuncu' ayaklarını takınma. Takım olacağız ve şu boss'lara tekmeyi basacağız." dedi Kenshi gülerek. Nashi gülmüyordu. Bu oyunu ciddiye almıştı ve bütün odağını oyuna vermişti. Ama Kenshi'de bir şeyler vardı. Farklı bir şeyler. Nashi kafasını salladı ve ikinci kata çıkmaya başladılar. Ama çok geçti. Mavi ekran belirdi. Marina: 1 - Reyna: 1. Nashi içinden lanet okudu.
"Takım mı olmak istiyorsun? Hızlı ol."Dedi Nashi ve koşmaya başladı. Kenshi onu takip ediyordu ama o kadar hızlı değildi. Nashi onun neden takım olmak istediğini anlamıyordu. Arada sırada boss'ları ve yanında çıkan canavarları kesmeye odaklanamıyordu. Kenshi, Reyna, Yume, Takuya... Bunlar kimdi?Üstüne gelen bir boss dikkatini dağıttı. Gözlerini sıkıca kapattı. Fiziksel acı hissedemeyeceğini bilmesine rağmen kendini sıkıyordu. Mavi bir ışık gözünü aldı. Kenshi :1 Marina:1 Reyna:4
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail'in Facebook'u Olsaydı ne olurdu?
RandomFairy Tail ve Fiore'deki bütün loncaların facebook'u olsaydı ne olurdu? İyi okumalar. :D