14. Bölüm ~O sırada...[Çocuklar arası büyük büyü oyunları gün:2]~

1.6K 105 214
                                    

-------Yazar-chan çevrimiçi oldu----------

Yazar-chan: Merhaba sevgili okur-chan ve okur-sama'cıklaaar!!! ÇABBO(Çocuklar Arası Büyük Büyü Oyunları)'nın 2. günündeyiiiizzz!!! Buuu aradaaaa biraaazz daa tatildekiii kızlara daaa bakacağııızzz!

Happy: Aaayee siiir! Niye kelimelerii uzatıyorsuuun?

Yazar-chan: Çünküü bennn biir yazar-chwaan'ıımm!!

Sanji: Yazar-chwaaan!! Seni seviyoruuum!!!!! Ne kadar güzel bir bayaaan!

Boğa burcu Taurus: Moo! Bu harika bir vücut!

Aslan burcu Loke: Yazar-chan, bugün yıldızlar kadar güzelsiniz.

Usui Takumi: Tch. Lanet olsun gerçekten tatlıymışsın.
1,926,745,476,207 fangirl bunu beğendi ve fangirl çığlıkları attı.

Yazar-chan: Size tek bir sözüm var:
.
.
.
.
.
Ben Leo Reyiz'e aitim!!! Leo Valdez is love!! All da girls love Leo!!

Sanji: Beni hep hayal kırıklığına uğratıyorsun yazar-chan. Nekochan ve şimdi de sen...

Boğa burcu Taurus: Benim hala Lucy-sama'm var!

Lucy Heartfilia: Rüyanda görürsün...

Aslan burcu Loke: Siz burada konuşurken ben Aries ile bir randevu ayarladım bile.

Usui Takumi: Misa-chan'ın dükkanına gidiyorum.
6,873,937,256,098 fangirl bunu beğendi ve fangirl çığlıkları attı.

Leo Valdez: Yazar-chan, nasıl anlatsam...

Yazar-chan: Biliyorum biliyorum. CaLeo shipliyorum zaten.

Leo Valdez: Seni Rogue'nun 1D'yi sevdiği kadar seviyorum yazar-chan!(Tabi arkadaşça :{D)

Yazar-chan: OMG OMG bana gülen bıyık yaptı!!!(Şaka (}:) Her neyse yeni bölüme geçelim artık! İyi okumalar!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chapati bir etkinlik oluşturdu

Büyük büyü oyunları gün 2!

Büyük büyü oyunları'nın 2. gününe hoş geldiniz!! *alkış efekti* Bugünkü oyunumuz için her takımdan bir büyücü seçilecek! Büyücüleri seçtikten sonra oyunun detayları anlatılacak! Bu arada unutmadan bugünkü konuğumuz...

Nico Di Angelo!
3,726,275,467 fangirl bunu beğendi ve fangirl çığlıkları attı.

Nico Di Angelo: Merhaba...
983,876,485,346 fangirl bunu beğendi ve bayıldı.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chapati: Oyuncular belli oldu!

1-Niall Dragneel

2-Nathan Fullbuster

3-Mina Fernandez

4-Trafalgar Aki

5-Misaki Redfox

6-Haru Eucliffe

7-Sora Strauss!

Sevgili konuğumuz Bay Di Angelo, siz oyunu anlatabilir misiniz?

Nico Di Angelo: Peki. Oyunun adı, The Maze, kısaca bir labirent. Hepiniz labirentin bir girişinden başlayıp çıkışa ulaşmaya çalışacaksınız. Puanlar sıralamaya göre belirlenecek. Tuzak kapılara dikkat edin. Bazı kapılar sizi zorlayacak, bazıları rakiplerinizle karşı karşıya getirecek. Partnerleriniz bu etapta size yardımcı olmayacak. Ama partnerleriniz sizi tribünlerden destekleyebilirler.

Fairy Tail'in Facebook'u Olsaydı ne olurdu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin