Gözlerime inanamadım bu doğru olabilirmi yani böyle bir şey gerçek olabilirmi gördüğüm şey elimdeki kesiği suyun altına tutuğum zaman suyun elimdeki kesiğime temas etmesiyle elimdeki kanın suya karışması gibi elimdeki kesikte sanki suya karıştı ve yok oldu şuan bayılmalımıyım yoksa bayılmamalıyım sorduğum saçma soruya bak tabi ki evet ve gerisi karanlık.
Gözlerimi açtığımda ,soğuk zeminde bayıldığım için her yerim tutulmuştu ve feci şekilde baş ve bel ağrısı çekiyorum ve bir anda aklıma gelen şeyle elimi göz hizama getirip yavaşça avucumu açtım ve emin oldum yaram yok peki nasıl oldu da bir iz bile kalmadı nasıl mümkün olabilir böyle bir şey.
Peki bunu kime anlatsam bana inanır aylem asla olmaz göstermeye kalksam benle uğraşmayıp akıl sağlımı oynatığımı düşünüp beni hastaneye yatırırlar e aylem olmasa başka kim olabilir ki düşün eva düşün neyi düşünüyorumki kimsem yoki anlatıcak ne yapıyim yeni tanıştığım alec emi anlatayım en iyisi hiç kimseye anlatmayıp bir çıkış yolu bulmalıyım evet mantıklı olan yol bu.
Oturduğum yerden ayağa kalkıp odama girdim üstümü değiştirip rahat bir şeyler giydim dersleri bu aralar aksatmıştım üç dört saat ders çalışıtım acıktığımı hissetiğim için yemek hazırlamaya karar verdim ama yemek yapıcak kadar enerjik değildim o yüzden buzdolaba yönelip dondurulmuş pizzayı ısıtıp yanına bir şeyler koyduktan sonra televizyon karşısına geçtim kumandayı elime alıp kanalar arasında gezinmeye başladım bir çizgi filim kanalının üstünde durdum bence insanlar kaç yaşında olursa olsun çizgi filim izler çünkü çizgi filim her yaşa hitap ediyor bence kimse bunun aksini ita edemez. Yeteri kadar yediğime kanat getirince bu günün benim için baya yorucu olduğunu kanat ederek, ilk önce tabaklarımı mutfağa götürüp, bulaşık makinesine yerleştirdim bulaşık makinesinin kapağını kapatıktan sonra ayaklarımı sürikliyerek odama gittim ,gece lambasının ışığını açtıktan sonra yatağıma gittim ve ilk düşündüğüm şey bu işten nasıl sıyrılacağım ,ben bunları düşünürken yavaş yavaş göz kapaklarımı kapatım karanlığın içinde süzülmeye başladım.
Sabah lanet etiğim alarmın sesiyle uyandım ,yatağımdan zorda olsa kalkıp lavaboya gittim rutin işlerimi yaptıktan sonra giyinme dolabımın karşısına geçip kendime kıyafet seçtim,seçtiğim kıyafetleri üstüme geçirdim ayakabımı giydikten sonra kahvaltıyı bir kahveyle yapıcağıma kara verip evden çıktım.
Yolun kenarındaki kahveciden aldığım bir bardak acı kahveyle yüriyerek okula doğru gittim .dün akşam yağmur yağdığı için her yerde yağmur sularının oluşturduğu su birikintileri vardı ,suyu gördükçe başıma gelen olay hakkında düşüncelere dalıyorum yine dünkü olayı hakkında düşüncelere dalmışken biriyle çarpıştım ve elimdeki yeni aldığım ama sıcaklığını kaybetmiş kahvem çarpıştığım kişinin üstüne dökülmüştü çarptığım kişi ye bakınca okulun popi kızı olan kişinin üstüne dökmüştüm direk kulakları tırmalayan sesiyle konuşmaya başladı ''salakmısın önüne bakıp yürümeyi bilmiyor musun aptal'' sinirlenmeye başlamıştım uzatmak istemiyerek ''özür dilerim benim hatamdı'' ''a sen konuşa biliyor muydun bu bir ilk tabi dün yeni gelen yakışıklı çocuğu görünce bu fırsat kaçmazmı dedin de konuşma kararı aldın ?''harbi bu salaktan şimdi ben özürmü diledim tam bir hataydı unutmuşum insanların huyunu ''tamam uzatma özür diledik ya yanlışlıkla oldu ve bir daha bana sürtük muamelesi yapma yoksa fena olur ''
Artık fena şekilde sinirlenmeye başladım bir kız bunu başımdan alabilirmi acaba karşımdaki kız gülmeye başladı ''fena olur ha hadi fena halini göstersene yoksa dün ki gibi yakışıklı prensinin seni kurtarmasınımı bekliyiceksin ''işte tam şu anada bu laflar üzerine baya sinirlenmiştim vucudumda sinir dalgalarının dolaştığını hissediyorum.O an istemsiz bir şekilde göz kapaklarımı kapatım göz kapaklarımı açtığımda etraftaki yağmur nedeniyle birikmiş olan su birikintilerinin içindeki suların hepsi belirli bir şekil alıp kakarşımdaki kızın etrafını sarmıştı, kız korkudan sesini çıkaramıyordu nasıl yaptım ben bunu hemen kızı serbest bırakmalıydım ama nasıl etraftaki insanlara baktığımda bana korkarak baktıklarını gördüm bir anda sağ tarafımda bir beden hissetim kafamı sağ tarafa çevirdiğimde gördüğüm kişi alec'ti hiçte korkmuş veya şaşırmış bir ifade yoktu yüzünde, ellerini omuzlarımın üstünde hissetim beni kendi tarafına çevirerek gözlerinin içine bakıp gözlerimi kapatarak sakin olmamı söyledi bende dediğini yaparak derin derin nefesler alarak gözlerimi kapadım ve sakinleşmeye çalıştım bir beş saniye sonra gözlerimi açtığımda suların yerde olduğunu gördüm galiba işe yarmıştı ben daha ağzımı açmadan alec elimden tutup arkasından sürüklemeye başladı arabasının kapısını açarak beni içeriye yerleştirdi kendisi de arabanın etrafından dönerek sürücü koltuğuna yerleşti .
''Hemen burdan uzaklaşmalıyız bu olay kötü oldu dikkatleri üzerimize çektik bu hiç iyi olmadı'' ''alec sen ne saçmalıyorsun kim peşimize düşücek sen biliyor musun bana ne olduğunu hem en önemlisi beni nereye götürüyorsun ''alec konuşmam bitince yüzünü benim olduğum tarafa çevirerek ''istersen eva gidiceğimiz yere kadar uyu çünkü gittiğimiz yerde her şeyi öğreniceksin yani anlıyacağın o güzel ağzını boşa yorma hadi uyu''ben tam ben uyumak istemiyorum diyicektim ki gözlerim bana ihanet edip derin bir uykuya daldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ GÜÇLER
FantasyEva ırkı ve sevdiği için savaşıcakmı yoksa vazgeçicekmi Alec peki sevdiğini koruya bilicekmi hadi gelin zamanla hepsini öğrenelim acaba zaman bizlere ne katıcak