SECRETUL
„Parinti mei au fost omorati. Toata lumea imi spunea ca a fost doar un accident, dar eu stiu adevarul. Am fost acolo. Trebuie sa aflu cine a fost.’’
-Katerina, lasa jurnalul ala stupid si vino la masa.
-Nu este un jurnal stupid....Vin acum.
Prima cina fara parinti mei. Nu pot sa cred ca am2 ramas fara parintii. E cel mai groanic sentiment.. Azi trebuia sa fie ziua mamei dar, am ramas doar eu si cu sora mea. Cea care a intrat in camera mea este matusa mea, Jessica. Ea si cu unchiul meu, Joseph, sunt singuri care ne-au ramas alaturi, sunt...familia noastra.
Dupa cina m-am dus in camera parintilor mei. Prea multe amintiri intr-o singura camera. Nu sunt pregatita sa raman singura. Ii vreau inapoi. De ce a trebuit sa se intample asta? Am inceput si sa plang, dupa ce m-am calmat m-am dus si am deschis sertarul unde tineam pozele si toate amintirile placute. Acolo am inceput sa scotocesc printre poze si am dat de o cutie. Am deschis-o. Inauntru era un plic pe care scria numele meu. Am deschis usor plicul si am citit scrisoarea:
„Katerina, daca citesti asta inseamna ca noi am murit. Ti-am ascuns un secret foarte important, nimeni nu stie de el decat eu, tatal tau si Thomas. Stiu ca v-a fi greu de crezut, s-ar putea sa iti ia ceva timp pana te obisnuiesti cu ideea dar esti... o vrajitoare. Stiu ca ar fi trebuit sa iti fi spus de la bun inceput, dar am vrut sa ai o copilarie normala Tu... esti una dintre cele mai puternice vrajitoare....,iar Thomas este si el un vrajitor care te v-a ajuta sa inveti tot ceea ce trebuie sa sti.
In spatele tabloului din living este un seif, dute si deschide-l, combinatia este data ta de nastere, 14.02.1998. Acolo vei gasi un certificat de inscriere la o scoala mai...speciala. Ia-l.’’
Am asteptat ca toata lumea sa se culce si m-am dus sa deschid seiful. Am gasit certifiatul de inscriere si inca un biletel pe care scria:
„Du-te la Thomas’’
Thomas este un prieten de familie. Mi-am luat jacheta si am plecat repede spre casa lui.
Dupa ce am mers cateva minute am ajuns in fata casei lui Thomas. Inauntru era lumina si m-am dus sa bat la usa. Mi-a deschis usa un barbat inalt, brunet, cu ochii caprui, el era.
-Katerina? Ce faci aici? La ora asta?
-Parinti mei au murit si am gasit un bilet in care mi-au spus totul, mi-au mai spus si ca pot avea incredere in tine.
-Deci ai aflat. Astept asta de 16 ani. Vino dupa mine.
Am mers intr-o incapere ciudata si intunecata. S-a asezat la un birou si a deschis o carte veche. A inceput sa spuna o incantatie sau ceva de genul. Dintr-o data m-am trezit intr-o alta lume. Totul era altfel.
-Bine ai venit la Mysterious School! Aici vei sta pana vei invata sa iti stapanesti puterile. Eu sunt unul din profesori tai, Justin.
-Ok!? Sunt putin speriata. Nu stiu ce se intampla. Adica abia am aflat ce sunt si inca nu sunt sigura ca nu visez.
-Nu iti face griji . Daca nu vrei poti sa pleci acasa. Dar macar lasa-ne sa iti aratam cum e aici si maine ne vei anunta ce ai ales, bine?
-Bine!
-Ma bucur ca ai fost deacord cu mine. Acum urmeaza-ma.
Am vizitat multe sali mari cu un design cu totul si cu totul... magic. Am vazut chiar si salile de clasa si am aflat ca Thomas este directorul liceului. Dar sunt inca indecisa daca sa raman sau nu.
-Bun am ajuns la sfarsitul turului. Aici este camera ta si inauntru se afla colega ta de camera si ea e noua, a sosit aici ieri. Sper ca va veti intelege de minune.
-O colega de camera? Dar nu vreau nici o colega de....
Dar au plecat inainte sa termin ce am de spus. Am intrat in camera. Inauntru era o fata bruneta cu ochii negri.
-Buna! Eu sunt Rachel.
-Hey! Eu sunt Katerina. Imi pare bine de cunostinta.
-Hmmm...Nu imi place. Prea greu de tinut minte. Suna mai bine Katherine.
-Ok, Katherine sa fie. Imi place!
-E clar ca ne vom intelege bine.
Am stat de vorba pana am adormit. Dimineata pe la 8 a venit cineva si a batut la usa. M-am imbracat repede intr-o pereche de blugi si o bluza, alba, si m-am dus sa deschid. Am gasit pe jos un bilet pe care scria sa ma duc in biroul directorului. Rachel doarmea asa ca nu am mai vrut sa o trezesc si am plecat degraba spre biroul directorului. M-am grabit atat de tare incat am dat peste cineva si i-am dat cartile pe jos, asa ca m-am aplecat sa il ajut sa le ridice. Dar cand mi-am ridicat privirea am vazut un baiat de vreo 16-17 ani, blond, cu ochii albastrii, era asa de dragut.
-Imi cer scuze! Nu am vrut sa dau peste tine.
-Nu este nici o problema. Eu sunt...
==========================================================================
OK! GATA PRIMUL CAPITOL. STIU CA E CAM SCURT DAR DACA O SA VA PLACA O SA CONTINUI SI O SA POSTEZ CAPITOLE MAI LUNGI. IMI CER SCUZE DACA MAI SUNT GRESELI GRAMATICE. SPER CA V-A PLACUT SI SPER SA STRANG MULTE VOTURI. VA PUP!
PS. IMI CER SCUZE DACA ASEZAREA IN PAGINA NU ESTE PREA BUNA DAR CHIAR NU STIU CE ARE. PROMIT CA O SA INCERC SA REZOLV.
CITEȘTI
Scoala de Magie
FantasyAm aflat un secret care imi poate fi letat. Viitorul meu se afla in mainile mele. Voi ramane langa familia mea sau voi pleca intr-o viata noua? Oare ce voi alege?