Pedeapsa

134 6 3
                                    

*DIN CAPITOLUL 1*

            ''Am stat de vorba pana am adormit. Dimineata pe la 8 a venit cineva si a batut la usa. M-am imbracat repede intr-o pereche de blugi si o bluza, alba, si m-am dus sa deschis. Am gasit pe jos un bilet pe care scria sa ma duc in biroul directorului. Ashley doarmea asa ca nu am mai vrut sa o trezesc si am plecat degraba spre biroul directorului. M-am grabit atat de tare incat am dat peste cineva si i-am dat cartile pe jos, asa ca m-am aplecat sa il ajut sa le ridice. Dar cand mi-am ridicat privirea am vazut un baiat de vrei 16-17 ani, blond, cu ochii albastri.

             -Imi cer scuze! Nu am vrut sa dau peste tine.

            -Nu este nici o problema. Eu sunt..."

==========================================================================

             -Imi cer scuze! Nu am vrut sa dau peste tine.

            -Nu este nici o problema. Sunt Andrew.

            -Eu sunt Katherine.

            -Unde te grabeai asa de tare?

            -Trebuie sa ajung in biroul directorului. Scuze trebuie sa plec, ne mai vedem.

            -Ok! Paa!!

            Am ajuns in fata biroului directorului si am inceput sa bat la usa. La un moment dat domnul profesor, Justin, mi-a deschis usa. Am intrat cu sfiala si m-am asezat pe un scaun din piele.

            -Ma bucur ca ai ajuns repede....Hai sa trecem direct la subiect. Ce ai ales? m-a intrebat Thomas.

            -Cred ca...am sa raman. Sper sa nu ma insel.

            -Este o alegere inteleapta, nu vei regreta. Dar... daca te razgandesti poti veni oricand aici sa ne spui si te trimitem acasa.

             Profesorul Justin a venit spre mine si mi-a intins o foaie de hartie pe care scria orarul. O sa imi fie greu sa ma obisnuies, majoritatea orelor sunt la fel ca cele de la vechiul meu liceu dar,  sunt cateva ore mai... ciudate, sper sa ma descurc.

            -Cred ca ar trebui sa pleci, sa nu intarzi la ora de sport.

            -Am sa plec atunci. La revedere!

            Abia astept sa vad cum v-a decurge ora de sport,ador sportul. Ma uit la ceas, e ora 9:40 dimineata, se pare ca mai am 20 de minute pana incepe ora. Cred ca am sa mai zabovesc putin pe holurile scolii. Ma intreb pe cine o sa mai intalnesc.

            Dintr-o data se aude un tipat asurzitor. Ma duc repede sa vad ce s-a intamplat.

            In fata mea pe jos sta intinsa, o fata blonda, intr-o balta de sange. Nu stiam ce sa fac. Eram speriata asa ca am inceput sa strig dupa ajutor.

            Dupa vreo doua minute inep sa apara din ce in ce mai multe persoane care tot vorbeau si radeau incet. Cand imi ridic privirea, in fata mea statea Thomas. Era nervos.

            -Ce faci aici? Ce s-a intamplat? Treci in biroul meu. ACUM!

            -Uhm...

            -Am spus ACUM!

            Era prima data cand il vad asa si sper sa fie si ultima.

            Indrum spre birou Thomas m-a tras de mana intr-o incapere mica, prost luminata.

            -Ce ai facut? Tu chiar vrei sa pleci? Ce s-a intamplat?

            -Eu nu am facut nimic.

            -Atunci? Tu iti dai seama ca vei fi exmatriculata din cauza asta si nu vei mai avea voie sa pui piciorul in scoala asta sau cel putin pana gasesc vinovatul.

            -Dar...

            Nu apuc sa imi termin propozitia deoarece el deja plecase inaintea mea pe hol. Se pare ca tot spre birou mergeam. Thomas mi-a deschis usa si inauntru erau inca vreo patru persoane.

            -Acum ce se intampla? Intreu eu putin speriata.

            -Acum vom hotari daca vei pleca sau nu acasa, dar cred ca sti deja raspunsul meu. imi spune  Thomas.

            Dupa 40-50 de minute ies afara. Se pare ca....

==========================================================================

*BUNA! STIU CA NU AM POSTAT DE MULT SI CA CAPITOUL E SCURT, DAR CHIAR NU AM AVUT TIMP, DAR VOI INCERCA SA POSTEZ MAI DES. PAAAA!!!!!*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Scoala de MagieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum