Kardeş Terörü

42 11 5
                                    

Bunda dua ettim inşallah hoca duymamıştır diye neyse anlatmaya devam.

Kardeşim benden bir yaş küçük ve benimle uğraşmayı sever. Dersi açıcam diyom sessiz ol olmuyor. Diyom mikrofon açılacak susmuyor. Küçük kardeşimle ağzını kapatıyoruz. O sırada ders açılmasın mı? Kardeşimde nasıl bağırıyor biliyor musunuz? "Çocuğa şiddet var." İnanabiliyor musunuz? Ders açılıyor ve çocuğa şiddet var diye ses geliyor. İnşallah duyulmamıştır.

Fakat Allah'ın sopası yok. Öğlene doğru onunda dersi olmuyor mu? Ben habersizim o habersiz. Mikrofon açık! A ha! Ben gülüyorum. O da bir şeyler geveliyor. Sonra diyorki ben çok zekiyim. Hoca bunu duyuyor tabi. Canım kardeşim de "Hocam size demedim ablama dedim" diyor. Bana gene gülme krizi bastırıyor ya! Eeee me demişler gülme komşuna gelir başına.

Başlamışken bir tane daha anlatam. O da yakın bir zamanda oldu. Halıyı silkelemiştik birkac gün önce. Gel dışardaki tel halıya giriş. Birkaç gün sonrada ayağıma bat. Babam diyor hep kabuk bırakırsanız böyle olur felanca felanca. Ayağımın altına bakıyom. Aaaa bu tel! Babama gururla ve ego tavan bir şekilde gösteriyorum. "Hani kabuktu (kabuk dediğim kuru yemiş kabuğu ceviz falan)." Tabi babam hazır cevap biri olduğu için (bu özelliğini sevsemde bana kullanmasını sevmiyorum) "Zımba teli o. Sizin kağıtlarınızdan düşünüyor hep" Şimdi adam haklı. Ben de ona öyle bakakaldım ne edem.

Sizinde varsa hikayeleriniz yollayın gelsin. Ben de bol.

Komik AnlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin