•TIM POV•
Alla killarna började le och Adam ställde sig upp och hoppade runt. Jag fattade verkligen inte ett skit av vad som händer nu.
"Ut på isen med er nu tjejer!" skrek tränarn till oss. Vi lyssnade direkt och gick fram till rinken och öppnade för att kunna gå ut på den nyslipade isen.
"Hey Adam!" Ropade jag. Han kom åkandes till mig. "Vem e David? Känner du honom?? Är han bra??"
"Hey, tare lungt. De är han som åkte här innan."sa han och tittade på mig. " kommer du inte ihåg??"
Jag gjorde en grimas för att visa att jag inte fattade vad han snackade om. "Han åkte här för 4 ååå... Åå juste då bodde du ju inte här"
" Så han är bra då??" Frågade jag igen.
"Ooo ja! Det är han, nästan lika bra som dig!" Sa han.
"Hahahah! Ingen är lika bra som jaag!" Sa jag förnämt på skoj.
"Nej såklart inte my lady" sa han och bugade. Vi flinade mot varandra innan vi åkte in till dom andra i mitten och passade pucken till varandra.
-efter träningen-
Hela laget satt på bänken och väntade, förutom jag som stod med tränarn och snackade.
"Jag tycker att Adam inte lägger ner lika mycke tid på detta som dom andra. Jag menar vi tränar hårt och vi måste vinna detta! Det är nig den viktigaste matchen hittintills" sa tränarn
jag kan inte sätta Adam på bänken bros before coatch. (Rimmar inte äns..en applåd till mig👏)
"Jo.. Eh.. Jag tror att om du bara säger till honom att han måste anstränga sig mer, så tror jag att han skärper till sig" Sa jag till försvar.
"Ja, du kanske har rätt men då blir det Karl som sitter" sa han.
"Deal" sa jag och vi gick till killarna.
"Så som sagt kommer David tillbaka och vi behöver honom i laget om vi vill vinna så nån utav er var tvungen att sätta sig på bänken. Såå Adam!" Å Adam tittade upp. "Du måste anstränga dig mer! Men du slipper bänken just nu så Karl, du får tyvärr sitta" sa tränarn och lämnade.
"Förlåt Karl! Jag förstår att du verkligen vill spela, sorry!" Sa jag ledsamt.
"Chilla Tim, det är lugnt" svarade han.
"Tack" sa jag och gav han en brohug.
"Så hänger ni med till pizzerian nurå?" Frågade jag"I'm in" "klart" sa killarna.
أنت تقرأ
Stay with me
أدب المراهقينDenna novell/bok kommer handla om en 17 årig tjej med stora drömmar inom ishockey. Hon är den ända tjejen i laget men ändå bäst. Men hinner hennes drömmar gå i uppfyllelse? Läs så får du se Tim- Barbara Palvin Adam- Cameron Dallas David- Francisco...