bilmemek

4 0 0
                                    

bölüm şarkısı:


Girdiğim küçük dükkan biraz ürkütücüydü. Yeni açılmış bir yere göre çok eskiydi. Yaşlı teyze örgü örüyordu. Beni gördüğünde gülümsedi ve "nasıl yardımcı olabilirim?" dedi. Sıcakkanlıydı. Dükkan bi o kadar beni üşütsede, teyze gülümsemesiyle içimi bi o kadarda ısıtmıştı.

"Öylesine gelmiştim." dedim aynı gülümsemeyle. Teyze örgüsünü bırakıp gözlüğünün üstünden beni süzdü. Sonra yanıma geldi.

"Gel seni gezdireyim kızım, dükkanıma ilk defa geliyorsun galiba." dedi. Aslında ilk defa gelmem normaldi çünkü önceden bu mahallede bu dükkân yoktu. Teyzenin dediğine aldırmadım. Beni gezdirmesine izin verdim. Koluma girdi ve yukarı kata götürdü. Merdivenler epey uzundu. Ben çıkmaya yorulmuşken teyze dimdik ayaktaydı. Çok garipti buradaki herşey. Sanki farklı bir dünyadan gelmiş gibiydi eşyalar. Kitaplar, saatler, heykeller...

Teyze beni kitapların olduğu yere sürükledi. Elime bir kitap tutuşturdu. Verdiği kitabi gösterek bunu ne yapacağım anlamında teyzeye baktım.

"Bu kitabi alabilirsin sana hediyem olsun." dedi teyze sıcak gülümsemeyle.

"Ah teşekkür ederim teyzecim ama ben yinede parasını ödemek istiyorum bu kitabın." dediğimde

"Hayır hediyem dedim olmaz parasını falan istemiyorum." dedi nazik bir şekilde beni reddederek. Uzatmak istemedim, ayıp olurdu.

Dükkânda biraz daha dolaştıktan sonra teyzeye tekrardan teşekkür edip çıktım. Yağmur başlamıştı ve hava da kararmıştı. Saate baktığımda saatin 19 olduğunu gördüm, 2 saattir dükkândaymışım. Zaman hızla akıp gitmişti. Kitabı montumun içine sokup iki mahalle uzaklıktaki evime koştum. Evin kapısına geldiğimde anahtarı cebimde bulamadım anahtarı bulmak için ceblerimi iyice karıştırırken kitap montumun içinden düştü ve açıldı. Kitabı yerden alıyım derken kitabın bilmedigim bir dille yazıldığını farkettim. Aldım ve incelemeye başladım. Son sayfaya kadar göz gezdirdim. Son sayfada bir resim vardı. Bir kız vardı ve bir yatakta yatıyordu. Başım dönmeye başlamıştı. Gözlerim bir anda karardı, derin bir uykuya daldım.

Başıma giren sancı ile uyandım , nerde olduğumu kavramaya çalışırken...

Devam edecek,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alternatif EHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin