İlk Tanışma

27 1 4
                                    

❤Herkese Merhaba burda yeniyim ve bu benim ilk kitabım destek olursanız sevinirim. Umarım kitabımı çok seversiniz❤🤗

🖤Okuduğum onca kitap ve konuşduğum bir çok kelime, bana susmanın en büyük ilaç olduğunu öğretti🖤
 

                
1.bölüm

-Herşeyin Başlanqıcı..


Sabah büyük bir enerjiyle gözlerimi açıp yerimde doğruldum. İlk defa alarm çalmadan önce kalkmışdım. Bunun için kendimi tebrik ettim.

Lise son sınıfdım. Ve mezun olmama çok az kalmışdı. Sabahları kalkmak, neredeyse bir işgenceydi.

Derin bir nefes verdikden sonra,sımsıcacık yatağımdan kalkıp,hava almak üzere balkona çıkdım. Hava olduğumuz mevsime ayak uydurarak bazen yağmurlu, bazen de yağmursuz geçiyordu. Bu gün hava kapalıydı akşama kalmaz yağmur yağardı.
Hızlıca balkondan çıkıp kapıyı kapatdıkdan sonra,odamın içinde bulunan banyoma girdim.

Banyo yapıp çıkdıkdan sonra üzerim için kot pantolon ve V yaka bir gömlek giymeyi karar kıldım.Ne olur ne olmaz kapüşonlu,çokda kalın olmayan montumu alıp, aynanın önüne geçdim.

Kendimi çok güzel bulmasamda ince yüz hatlarına sahipdim.
Saçlarım doğuştan, kendine hass bir renkde ve hafif dalqalı olduğu için çoğu zaman toplamaya gerek duymazdım. Saçlarımı tarayıp hafif bir makyaj yapıp aynadaki görüntüme bakdım menmun bir ifadeyle aşağı indim.

Annemle babam ben daha 10 yaşındayken Trafik kazasında fren tutmadığı için kaza yapıp vefat etmişdiler.Babamın şirketi bazı sebeplerden dolayı iflas etdi.O zamanlar bana halam bakıyordu taaki, hastalığıyla alakadar kalp krizinden hayatını kaybedene kadar. O günden sonra kendi ayaklarımın üzerinde duracağıma söz vermişdim.Ailemde bana kalan ev ve bir mikdar parayla,kimseye ihtiyaç duymadan yaşıyordum. Lise biter bitmez bir işe girip çalışıcakdım.

Kahvaltı yapmadan sadece filtre kahvemi içip, sırt çantamı aldım.Dışarı çıkıp havadaki yağmur kokusunu içime çekdim ve ardından kapıyı kapatıp yola koyuldum.
Kol saatime bakdım. Dersimin başlamasına daha 1saat vardı.
Kulaklığımı kulağıma takıp rastgele bir şarkı açdım. Şöyle diyordu şarkıda..

Sevmek ne uzun kelime!
*
Derin deniz mavisi.
*
Ne zaman geleceksin?
*
Aşka inanan biriydim ama bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmamışdı. Bir gün doğru insanla karşılaşıp mutlu olucağımdan emindim.

Sabah olduğu için sokakda tek-tek insanlardan başka pekde insan yokdu.
Sokakdan dönmek için bi hamle yapmışdımki.. Başım kaya gibi sert birşeye çarpdı ve dengemi sağlayamayıp yere kapaklandım.
Acıyla başımı kaldırdığımda bana doğru eyilen 20yaşın ortalarında, simsiyah giymiş, gökyüzünden daha koyu olan mavi gözleriyle bana bakan adamı gördüm. Boyu benden epey uzun,vücudu sporla ilgilendiyini bas bas bağıran bir kabarıklığa sahipdi.
O mavi gözlerin sahibi, beni elimden tutup kaldırdı. Hemen onu incelemeyi bırakıp, ona odaklandım.

Onun özür dilemesini beklerken, hiç birşey söylemeden çekip gitdi. Arkasından baka kaldım. Kendime çeki düzen verip yola koyuldum.

Lise sonu olduğu için tüm derslerimiz çoğu sınavlardan oluşuyodu nerdeyse, ben ise aklımı bir türlü derse veremiyodum. Aklım hep sabah olanlardaydı. Niye öylece çekip gitmişdi o adam ?

Omzuma dokunulmasıyla tüm düşüncelerimden sıyrıldım.
"Sema biz gidiyoruz geliyormusun?"
Evet benim adım Sema Rahmetli ailemden bana kalan en deyerli Miras.

Aşkın SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin