Bu bölüm biraz texting içerebilir
Yaklaşık yarım saattir Edayı bizim ordaki kafede bekliyordum beni bu sabah arayıp 'Bombe bir haberim var' diyerek uyandırmıştı tabi bunun hesabını daha sonra verecektim.
"Ne alırdınız efendim?" gelen garsona menüyü istemiştim. Ne menüsü içecek alacaksın al tarafı ne menüsü! Olsun menü varsa bakacaktım. Gözlerim fal taşı büyüklüğünde açıldığında bir çayın fiyatı bile 10liraydı! 10 lira ne demek?
"Ben bir su alayım.." dedim on dakikadır başımın dibinden ayrılmayan garsona, ilk kaşları çatılsada kafasını sallayarak gittmişti. Nolmuş su da bir içecekti yani. Çok cimrisin Elis!
Edanın koşarak tam karşıma oturmasıyla kollarımı göğsümde bağlamış ona dik dik bakmaya başlamıştım. Soluk soluğa kalmış bir şekilde çantasından su çıkarmasıyla sakızımı sinirle patlattım. Oda su isteseydi ne olurdu yani gitmiş evden almış oda cimri!
"Çok bekletim mi?" dedi hırkasını çıkararak.
"Yok canım bir saat falan beklettin" dedim alayla.
"Ya otobüs geç geldi ondan neyse şimdi hazır ol çok şaşıracaksın tabi üzüleceksin de" demesiyle kaşlarım çatıldı.
"Başla artık" dedim merakla sırtımı yasladığım yerden dikleştirerek.
"Hazır mısın?" dedi tek kaşını kaldırarak.
Kafamı sallayarak, "Çatlatmasana kızım!"
"Canerin eski sevgilisi kim biliyor musun?" Kafamı hayır derecesine sağa sola salladım "Gamzeymiş!" gözlerim fal taşı büyüklüğünde açılırken dudaklarımı aralayıp tekrar kapadım.
"Anlamadım?" dedim hala olayı idrak etmeyi çalışıyordum.
"Okul şu an çalkalanıyor kızım nasıl duymazsın?" kaşlarım çatıldı "Caner diğer ikisiyle geçen yine gelmiş okula tabi herkes Gamze için geldiğini idda ediyor ama orası muamma bilmiyoruz yani" demesiyle sıkıntılı bir nefes verdim.
"Nasıl Gamzeyle çıkıyorlar ya?" dedim sinirlenmemeye çalışarak, tabi bana noluyorsa!
"Üç dört ay falan birlikteliği olmuşlar bunların bilmiyorum bende dedikoducu tayfadan öğrendim... okula neden gidip geliyor kimse bilmiyor sadece Gamze için diyorlar.."
"Gamze için olsa diğer ikisini yanına alır mı?!" dedim öfkeyle.
"Bende öyle düşündüm.." diyerek dudağını büzdü derin bir nefes alarak bakışlarımı cama çevirdim. "Biz nasıl görmedik önceden Canerin okula geldiği günleri?"
"Kendi hallimizde takılıyorduk tabi görmeyiz!" dedim bakışlarımı Edaya çevirerek.
"Kız bu senin için okula geliyor olmasın?" dedi gözlerini kısarak, buna karşılık kaşlarım alayla havalandı.
"Aynen olabilir beni bir sapık gibi izlettiriyor sonuçta neden olmasın!" dedim öfkeyle.
"Aman neyse de ben şaşırdım açıkçası bunların eski sevgili olduklarına acaba neden ayrıldılar" dedi meraklı bir tavırla.
"Bizene Edacığım bizene!"
"Tamam ya biliyordum sinirleneceğini"
"Sinirlenmedim ben!" ses tonum yüksek çıktığı için kafedeki bazı yüzler bana dönmüşlerdi, derin bir nefes alarak, "Sinirlenmedim" dedim adeta fısıldar gibi..
Sakin oluyoruz Elis sakin.. Olmuyoruz Elis hemen gidip Gamzenin saçını başını yoluyoruz! Onu dinleme sen hem bizene canım eski sevgililerse bizene yani. Canerin yanına gidip okula neden geldiğini soruyorsun Elis hadi elis! Neden yanına gideyim o benim ayağıma gelsin bikere! Nasıl gelsin çocuğun umrunda bile değilsin! İç sesimi kendimle birlikte öldürmek istiyorum! Ayıp valla.. yaranamadım yine!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakızcı Başı
Teen FictionSakız stoğu yapan bir kız düşünün, üzüldüğünde, ağladığında, gergin olduğunda ve mutlu olduğun da biriyle saç baş dalarken bile çiğnediği sakızı çıkarır 'Bir dakika bekler misin? Sakızımı yenileyeceğim' diyerek tekrar kavgasına devam etmiş biriydi...