Selam,öncelikle bu kitabı ilgi çekmek için yazmıyorum. Dünya da bir sürü meleklerin canı boşu boşuna gidiyor. Kimisi kocası, kimisi ise eski sevgilisi yüzünden...
Bütün bu olanlara dur demek bize bağlı! Çoğu kadın tehdit altında korkudan konuşamıyor, günlerce dayak yiyor. Ve bütün bu olanları görüp susanlar var! Elinizi kalbinize koyup düşünün sizce kadınlar bütün bunları hakediyormu? Hayır haketmiyor. Kim eski sevgilisi tarafından t*c*z ve t*ec*av*ze uğramak ister ki!? Belki de bunları okuyup ciddiye almayanlar olucak ama biz susmayacağız! Hadi o canına kıydığınız kadınları düşünmüyorsunuz geride bıraktığınız çocuklar! Onlarıdamı düşünmüyorsunuz, gerçi kendisine bile saygısı olmayan bir insan çocuklarını nasıl düşünsün ki! Bu şiddet sadece vurarak olmuyor o kadar rezil insanlarsınız ki bunları psikolojik şiddet haline getirebiliyorsunuz, peki kadın o an neden susuyor? Hemen söyleyim SİZ VURDUKCA O KADIN İÇİNE ATIP GÜÇLENİYOR! Zamanı gelince bir bir anlatıcak herşeyi ama susuyorsa kendini güçsüz ve umutsuz hissediyordur! Bugün bir video da gördüm bir kadın sırf sokak hayvanlarına mama verdi diye dövülmüş ne kadar iğrenç insanlar var değil mi? Ama bunların cezası verilmiyor, ki bence o cezada onlara hafif gelir. Sizden sadece bir şey istiyorum lütfen sessiz kalmayın, susmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINA ŞİDDETE HAYIR
De TodoKorkarak yaşayan meleklerin hayatını kurtarmak istiyoruz!