Herkese selam.
Hemen konuya gireceğim.
Bu insan demeye hatta varlık demeye dilimin varmadığı şey, kendi çapında anti olduğu için saygı duyulmasını istiyor.
Öhm peki.
O 'şerefsiz' dediği gruplara ve insanlara saygı duymuyorken biz mi duyacağız?
Imm, hayır. Duymayacağız :)
Neden? Çünkü; o 'şerefsiz' dediği gruplara saygı duymadığı için.
Burda da kitapları falan var. Daha kitap çıkarır eminim ki.
Daha sonra böyle bişi yazdım. Oraya da geleceğim bekleyin.
Burada da arkadaş komik bişi gördü ona gülüyor.
Kendini görmüş olmalı aynada.
Şu sondaki yanıta şöyle bir cevap vermek istiyorum; kendi çapında antisin, saygı duyulması gereken insanlara saygı duyacaksın, bizde senin şerefsiz dediğin gruplara saygı duy dediğimizde 'ne boş yaptın' diyorsun. Sana ne gibi saygı duyalım? Kendine saygı duyulmasını istiyorsan sende o gruplara saygı duyacaksın. Zorunda mısın? Kendini küçük düşürmek istemiyorsan belki. Ha duymayacaksan o zaman bize ne.Ama sen kendine 'saygı' duyulmasını bekliyorsun. Çok beklersin...
Arkadaşlar. İlla ki her şeyi sevmek ya da beğenmek zorunda değiliz. Mesela bir yüzük, ne bilim bir ev. Bunları beğenmek zorunda değiliz ama saygı duymak zorundayız. Sevmediğiniz bir şeye, hatta nefret ettiğinize saygı duymasanız bile olur.
Ama insanların başardıkları şeylere saygı falan duymazsanız kimse size saygı duymaz.
Saygı bekliyorsanız insanlardan, saygı duymayı öğrenin iyi bir şekilde.
Son olarak onlar bizi kandırmıyor.
Kandıran, hatta kandırılan birileri varsa oda senin gibiler.Prim=>
gayunki
-OhS3hun-
Midnight_MX
RealisChanbaek
lordyoon
kookbiscuiteSon olarak K-popanti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ve ARMY'i Koruma Vakfı.
General Fiction"Lütfen bir şeyi götünüzle değil, beyninizle anlayın." ~Anonim~