Merhaba herkese.
Şuan sadece ağlamak istiyorum.
Bir haber gördüm.
'çocuklar artık 9 yaşında evlendirilip hamile kalabilir..'
Yalan haber olma ihtimali var mı? Ne olur yalan olsun cidden. Ne olur.
Deminden beridir yalan olması için dua ediyorum.
Ya..cidden..hiç mi şerefiniz, hiç mi haysiyetiniz, hiç mi vicdanınız yok?
Hiç mi insanlık nedir öğrenmediniz? Yiğitlik nedir öğrenmediniz? Doğru, aileniz size terbiye, şeref, akıl vermemiş ve bundan böyle şerefsiz olmuşsunuz.
İnsanlığı kimden öğreneceksiniz biliyor musunuz? İlk önce atamızdan ve bu türk bayrağı'nın üzerindeki kanların sahiplerine soracaksınız. Ya da o yiğitlerin ailelerine.
Yani illa ki piçlik, şerefsizlik yapacağız diyorsunuz. Hı hı tabi, buna da bu ülkenin yiğitleri rıza olacak hı hı tamam canlarım yaparsınız(!)
Aileler ikiye ayrılır; 1. Terbiyeli, düzgün.
2. Şerefsiz, haysiyetsiz, insanlıktan nasibini almamış piçler.
Siz bence ne yapın biliyor musunuz? Kendinizi imha edin, direk kendinizi imha edin.
Beyniniz ve karakteriniz eski de kaldı sanırım, gidip bir alsanız mı?
Mustafa Kemal Atatürk görseydi yüzünüze büyük bir zevkle tükürürdü.
Tek bir kelime bile söylemek istemiyorum.
Sadece bekliyorum. Çünkü; yapabilecek bir şeyim yok. Sadece susup bekliyorum.
Öyle bir gün gelecek ki; tüm kadınların ve ölen çocukların katilleri yakalanıp ölmek için yalvaracaksınız.
Hani her yerde türk bayrağı var ya, o sizin değil. O sizin gibi ŞEREFSİZLERİN VE ŞEREF YOKSUNLARININ DEĞİL. Yiğitlerin bayrağı ve o bayrağın üzerindeki kanlar da yiğitlerin kanı.
#AtamUyanÇocuklarınHaklarıYokSayılıyor.
Allah sonumuzu hayır etsin inşallah.
kookbiscuite
_j_u_s_t_s_m_i_l_e
RealisChanbaek
lukapuffy
taebiscuite
hyunliks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ve ARMY'i Koruma Vakfı.
General Fiction"Lütfen bir şeyi götünüzle değil, beyninizle anlayın." ~Anonim~