🥀Fabuła 🥀

102 5 3
                                    

- Kim jesteś?- szary kocur obwąchiwał tego samego koloru nieznajomą, która skuliła się w kącie uliczki w Miejscu Dwunożnych.
- Ja... Chyba Amnezja. Tak mnie nazwano. Niczego nie pamiętam.- wytłumaczyła. Przy tym pewnie wzruszyła by ramionami, ale nie miała lewej łapy.
- Ja jestem Kajtek, a to Jaśka.- burknął tamten pokazując brązową kotkę obok. Szczerzyła zęby w stronę Amnezji.- Skąd pochodzisz?? Gadaj!
- Nie wiem... Wiem, że jestem związana z Dwunożnymi... I dużą ilością kotów. Oni... Uciekali. Byli zagubieni.
- Przed czym uciekali?- zapytała Jaśka.
- Przed nieszczęściami i zdrajcami.

        *      *    *
No to taki wstępik! Powyższe teksty są wzorowane na moim śnie XDD. Amnezja to ja która utknęła u Wojaków i tym beznadziejnym snem próbuję przekonać do RP.

Kiedyś były klany. Przez nieszczęścia rozpadły się na Grupę, koty które szukały miejsca na ziemi. Podróżują, tylko 1 księżyc zostają w danym miejscu (czasem dłużej) i uciekają, gdyż dzieje się katastrofa. Koty które zostały namówione przez te z Mrocznej Puszczy, odłączyły się i stworzyły Zdrajców. Dokuczają Grupie często kradnąc kociaki.

W Grupie są odłamy. Odłam Północy to szlachetne koty, które są odważne i mądre, polują na zwierzynę leśną. Tam przebywa lider. Odłam Południa, szybkie koty niezwykle dumne ale i pyszne (nie, nie chodzi o kanibalizm). Polują na otwartych terenach. Odłam Wschodu to koty niezwykle miłe i rozsądne, zdecydowanie najprzyjaźniejsze. Łowią ryby. Odłam Zachodu to przeciwieństwo poprzedniego, wiecznie naburmuszone. Polują na zwierzynę z łuskami.

Oczywiście kot nie musi być idealnie tego charakteru co inni w jego Odłamie, ale przynajmniej trochę nawiązywać. Jak się skapnęliście, dane Odłamy charakteryzują klany. Przywódcą takiego Odłamu jest Zwierzchnik. On robi ceremonię. Co do ceremonii, w tym RP ich terminy będą ustalone po kolei przez:
- w mianowaniu na ucznia, matkę kociąt, rodzeństwo, zwierzchnika
- w mianowaniu na dalszą rangę, ucznia, mentora, zwierznika
Muszą się dogadać, inaczej nie ma. Trzeba to zrobić przed następną wędrówką, gdzie w wydarzeniach będzie to i nikt nie zapomni kiedy jest mianowanie. Imiona są takie jak w w klanach, tylko Lider ma drugi człon Gwiazda.

Kurcze, nie wiem o czym jeszcze napisać. Na razie tyle. Zapraszam do formularzy!

☠️Zagubieni. Wojownicy RP.☠️ (NIE MAAA!!!)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz