DriKshit's Wedding

454 62 8
                                    

Milky Jaiswal & Dhruv Jaiswal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Milky Jaiswal & Dhruv Jaiswal.

Milky Jaiswal - d/o KumSum & younger s/o Raichand brothers.

Dhruv Jaiswal - Mulky's husband.

Dhurv Milky entered in Raichand house 2attend DriKshit's Marriage. Dhruv loves spending his time with Raichand brothers. Raichand brothers loves Dhruv as their brother. MiRuv lives in Delhi. Dhruv & his brother Raghav drives their family business. MiRuv couldn't attend KumSum's anniversary due2 stucked in their family issues. Anurag Maahir hugged MiRuv.

Anurag - Milky & jeeju aap agye hai so bhaiya ko milke tease krenge.

Dhruv - tu tease krne ke ilawa koi kaam krta hai ??

 Milky - Anu bhaiya kaam krega ??



Milky laughed looking at Anurag.



Anurag - tu haas kyun rehi hai Milky ??

Milky - Anu tu koi kaam nahin krega hum jante hai excpt tease krna & Prerna ke bareme sochne ke ilawa kuch nahin krta.

Anurag - kya ??

Dhruv - hum jante hai btw hum pehle Rakshit bhaiya se baat krte hai.

Anurag - btw aap late ho bcz shaam ko Shaadi hai & aap2 abhi arehe ho kal nahin apaye the ??

Milky - Rakshit bhaiya ki Shaadi itni jaldee hojayegi thodee socha tha.



Milky heard Kumkum's voice & followed. Milkyentered in kitchen & mt Kumkum. Anurag takes Dhruv in Rakshit's bedroom. Maahir busy in preparing Rakshit. Dhruv smiled & tied pagree on Rakshit's head.



Rakshit - Dhruv tum Milky kab aye ??

Dhruv - abhi aye & Milky kitchen mein gyi hai.

Rakshit - tum2 ko bht miss kiya mom dad ke anniversary pe.

Maahir - main janta hoon aap stucked the kaam mein bt ana chahye tha.

Dhruv - mera bhi ane ka dil kr raha tha bt manage nahin krpaya.

Anurag - abhi aap agye hai so bhaiya ke Shaadi ke bhi apko rukna padhega humre ghar pe





Kumkum Milky entered in Rakshit's bedroom.



Kumkum - Anu theek bol raha hai Dhruv.

Milky - bt mom.

Kumkum - Milky tu kuch nahin bolegi.

Raichand brothers - yap.

Dhruv - mujhe koi issue nahin hai.



Anurag Maahir hugged Dhurv. Rakshit smiled looking at Anurag Maahir Dhruv. Milky hugged Rakshit.



Milky - bhaiya Shaadi ke baad aap bhabi ko leke humre ghar chalo.

Rakshit - yap jayunga Milky.



Rakshit Milky smiled looking at eachother. Sumit entered in Rakshit's bedroom.



Sumit - kya kr rehe ho tayar kyun nahin hue ??

Kumkum - kahan the tum ?? bete ki Shaadi horehi hai & dad disappeared.

Sumit - main kaam kr raha tha.

Kumkum - kya kaam ??



Sumit whispered on Kumkum's ear. Kumkum blushed. Anurag Maahir tried obseverving KumSum by spearding their ears. MiRuv & Rakshit smiled seeing Maahir Anurag. Kumkum hits Sumit's arm.




Anurag Maahir - manners nahin jante aap dad ??

Kumkum - bolo Sumit.

Sumit - main meri biwi se baat kr raha tha.

Maahir - aise ??

Anurag - hum bhi hai.

Anurag Maahir - aap abhi humre mom se baat kr rehe the so hume bhi janna hai aap kya bol rehe the ??

Kumkum - main tayar hone jarehi hoon Milky tu bhi chal mere room mein.

Sumit - Dhruv Milky tumhe bht miss kiya party mein.



Sumit hugged MiRuv.



Sometime Later.



Viranis & Aggarwals arrived in Raichand house. Prerna Bela glad seeing their childhood friend Milky post long gaps. Anurag saw Prerna & memorizing their Marriage night. Maahir saw Bela & thinking abt their Married life.

Milky - tum2 kab arehi ho humre ghar ki bahu bannke ??

Prerna - Bela ke baad.

Bela - kyun ??

Prerna - tu kaise sharmati hai mujhe dekhke tips miljayega.

Bela - tu sabse zyada sharmayegi teri Shaadi pe.

Milky - don't worry main judge krungi tum2 ko.

girls laughed.



AnuPre BeHir MiRuv sat with Rakshit in same car. Viranis Aggarwals sat with Raichands in another car.



Other side.





Drishti sitting in her bedroom wearing her bridal dress & her relatives sitting around her on her bed. Sujal Kashish glad that their daughter Drishti selected Rakshit as her husband. Drishti checking time on her Mobile & memorizing Rakshit.



Rakshit reached in Garewal house. Kashish made Rakshit sit on mandap thn brought Drishti downstairs & made her sit beside Rakshit on mandap. DriKshit takes their saath phere holding eachothers hands. Rakshit puts Sindoor on Drishti's hairline & made her wear Mangalsutra on her neck.











Precap - DriKshit's suhaagraat.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

We Are Together ✓Where stories live. Discover now