Selamm şimdiden✨
Herkese iyi okumalar ✨
DEFNE
Tabi ki de telefonda mesajlaştığım ozan değildi alakası bile yoktu sadece isim benzerliğiydi. kafamdaki şu ozanla ilgili soruları bir kenara bırakıp masaya oturdum. babam direk beni ozanla tanıştırdı.
" Bak ozan bu da benim kızım defne oda yakında doktor olacak tanışın" istersen.
Ben babamın konuşmasına şaşkınlıkla bakarken ozan elini bana uzatarak,
" Merhaba ben ozan tanıştığıma memnun oldum" anladık ismin ozan ne on kere tekrarladınız.
"Bende memnun oldum"
Ozanla tanıştıktan sonra yemeğe başladık kurt gibi acıkmıştım şu güzel yemeklerin tadını çıkardım. Sonra halamla birlikte sofrayı toplayıp mutfağa geçip kahve yapmaya başladık, birden halam bana ters ters bakıp bana söylenmeye başladı.
" Kız defne sen ama baktın ha bu çocuğa "
" e ne olmuş hala yemedim çocuğu"
" evet belli oluyor"
" hala abartma istersen"
" niye abartayım sonuçta çocuk yakışıklı"
" e bana ne istersen sen al çocuğu"
"sus kız ben melihimden başkasına kendimi yar etmem"
Melih halamın kocası Almanya da çalışıyor ayda bir tek gelir Türkiye ye halamda tek başına kaldığı için bizimle yaşar halam dediğime bakmayın anneme babama anlatamadığımı gider ona anlatırdım , çocukken hep o bana baktı , kardeşim yok ama biricik halam var. Kahveyi hazırlayıp servis etmek için içeri geçerken halam tepsini bana uzatıp benim götürmemi istedi bende tepsini alıp içeri geçtik servisi yaparken sıra ozana gelince kahveyi yanlışlıkla üzerine döktüm gene sakarlığımdan birini yapmıştım. Ozan hızla ayağa kalktı ve sanırım canı acıyordu , kahveyi bacağına dökmüştüm. Bana lavabonun nerde olduğunu sorunca elimle yukarıyı gösterdim sonra annemin ve babamın bakışıyla ozana yardım etmek için onu banyoya götürdüm.
" şey kusura bakma biraz sakarım"
"evet belli oluyor, bu takımı yeni almıştım"
"afedersin"
"afetmiyorum"
"tamam ben yeni havlu getireyim" ne ahmak bir adam şuna bak sıçayım takımına oh olsun sana temiz havluları getirip ona verdim.
"Hep böyle sakar mısın?"
"sayılır"
Bana ters bir bakış atıp, pantolonu sildi ve havluyu yere atıp bana ters ters bakıp,
" seninle işim zor"
"niyeymiş ki"
"baban sana anlatmadı mı? kızım"
"neyi" bu soruyla kala kaldım çünkü ozanın telefonu çaldı önemli deyip yanımdan ayrıldı.
Sizce defnenin babası ne anlatmamış olabilir defneye neyse biraz merak edin.
O kadar yazdım elerim koptu alırım artık bir oyunuzu ve yorumunuzu
neyse sizi kocaman öpüyorum 💋💋💋💋
hadi baysss 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİ YANLIŞ NUMARA -TEXTİNG-
Lãng mạnYanlışlıkla başkasına atılan bir mesaj ve yanlış numaraya giden bir mesajdan oluşan bir aşk