2

418 8 0
                                    

Natt! Prijdes pozdě do školy rve na me mámka.
Kolik je hodin? Řekla sem si potichu. Omg uz je 7! Rychle sem se zvedla s postele a šla do koupelny. Mam svoji koupelnu, protože cele patro je moje. Mam tam satnu, a tělocvičnu. Prostě bomba! Jak sem řekla šla jsem do koupelny a rychle se osprchovala. Potom sem rychle utíkala do šatny a otevřela moji velkou skříň. Vzala sem si tílko a mini kraťasky. Potom jsem šla k botniku který byl vedle skříně a vzala si černé Vansky. Ještě sem se šla na malovat a vyzehlit vlasy.
Rychle jsem šla dolu do kuchyně za mamkou a dala si palacinku. Miluju palačinky ❤️
Mamka šla dneska neco zařídit takze me zavezla do školy.
Ve skole:
Prvni dvě hodiny mam zpěv. Učitele me mají rádi. Je super ze dnes mam jen 5 hodin. Uvidím Naila. Konečně. Nevim co bych dělala bez něho. Tak jsem premyslela nad Nailem ze jsem zapomněla na čas. Omg za 5 minut zvoní! Řekla sem si v duchu. Uteklo to nějak rychle rikam si.
Po skole jsem šla pěšky ke Skole kam chodí Nail. Po cestě je jedem malej obchod tak sem si šla koupit cigarety abych měla na večer. Nail nekouří a nema to rad. Takze před nim nekourim.
Jsem tady. Nail nikde . Najednou me nekdo obejmul ze zadu. Byl to Nail.
-Ahooj krasko, řekl Nail a dal mi pusu.
-Ahoj řekla sem a pusu mu oplatíla.

I live in a dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat