3

363 10 0
                                    

Šli jsme s Nailem na jídlo do jedné restaurace. Jsou tam takové boxy ze vás tam nikdo neruší a nevidí.Vždy si tam dobre a hlavně v klidu pokecame. Kdyz mi Nail řekl ze sem mu chyběla tak sem se naklonila a dala mu pusu no spis sem se s nim poradně začala líbat. K Nailovi necítím zadny city. Myslím to tak ze bych s nim nechodila. Je to kamarad ten nejlepsi kamarad. Kdyz sme se od sebe odtrhli šla sem si sednout za Nailem abych u něho mohla byt blíž. Přinesli nám zrovna ted jídlo. Ja sem si dala salát a Nail pizzu. Klasika. Nail me dal ruku na stehno a koukl se na me. Usmala jsem se. A Nail mi úsměv oplatil. Začal mi po stehne jezdit. Měla sem husinu kdyz byl u me (jak to budu nazivat?😂) najednou zvedl ruku a dal mi je pod kalhoty a začal mi tam sahat. Byla sem tak vzrušená ze sem ho začala líbat vyndala sem mu ruku z kalhot a sedla si ne nej. Rozepla sem mu kalhoty a začala "ho" dráždít. Po par minutách sem si je sundala i ja a uz určitě víte co bylo dal. Pa asi pul hodině bylo vse hotové a my sme se oblékli a šli jist. Nebylo to uplne teple ale furt dobre. Najednou mi začal zvonit telefon.
Ja-Halo?
M- kde jsi Natty?
Ja- jsem v restauraci na obědě
M- dobre jen ti chci říct ze jedu na 3 dny za tatínkem.
J- no dobre kdy jedes .?
M- zachvilku je tady taxík takze se neuvidíme
J- dobre mami.. Tak za tři dny jo?
M-dobre pa.
J- ahoj.
Ja sama ve velkém baráku? 3 dny? Omg Naile nechceš u nás spat?

⬇️
Takzee chci se zeptat jestli v tom mam vůbec pokračovat jestli to nekdo čte.:) tak napište do komentu vás názor:) dekuju moc!<3
-N

I live in a dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat