𝗱𝗼𝘃𝘂𝗹𝗲𝘀𝗶, 𝗶𝗴𝗿𝗲𝗻𝗰 𝗯𝗶𝗿 𝘆𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗸 𝗺𝗶𝘆𝗱𝗶𝗺 𝗵𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻

1.4K 120 73
                                    

Selam Hyunjin, nasılsın sanırım iyisin ?

Beni dövdüreli iki gün oluyor. Biliyor musun canım hiç acımadı, sadece kalbim acıdı Hyunjin. Bu benim küçük kalbim için çok fazlaydı. Yurda geldiğimde saatlarce düşündüm bu sikimsonik şeyin nedenini. Avustralya'dan gelmem, gay olmam, psikolojik hastalıklarım ve yayılan saçma dedikodu. Bunlar bir insanı intihara yönlendirmek için geçerli nedenler miydi, evet.

Zaten iki aydır aklımda olan birşeydi, sadece siz daha çabuklastirdiniz bu süreci.

Hyunjin,
Arka bahçede sessizce müzik dinlerken yanıma geldin, elimi tutup beni kaldırdın, sonra dudaklarınızı birleştirdin. O zamanın bitmeyeceğini ve bunun gerçek olduğunu düşündüm. Sonra arkadaşların geldi ve birlikte beni dövmeye başladınız. Beni dövmeniz zerre umurumda da değildi açıkçası, hoşuma gidiyordu. Siz beni dovdukce daha çok güldüm Hyunjin.  Çünkü sen beni öpmüştun, elimi tutmuştun. Bu hayata iki hafta daha tutunmami sağlayacakti.

Her hareketine bir hafta veriyordum, göz göze gelişimiz bile bir hafta yaşamama neden oluyordu. Çünkü sen mükemmeldin.

Sonra beni orda bırakıp gittiniz. Zaten okul bitimine bir saattden kısa bir zaman vardı. Sevgilin Yeji gelip bana yardım etti ve sonra yine sen geldin, Yeji ile kavga ettin ve Yeji senden iğrendiğini, nasıl bir cani olduğunu söyleyerek beni yurda bıraktı. Hyunjin Yeji ile ilgilenmeye bırak, onu dinlemiyordun bile. Sadece bana odaklanmıştın. Nedeni neydi acaba ?

Vicdan azabı ? Sevinç ? Öfke ? Kıskanç ?

Lee Felix.



kitabi çok düzensiz yazıyorum, aklıma ne gelirse 😎😻✌️

Bu arada YouTube'da şarkı playisti yaptım, profilimden bakabilirsinizzz <3

seni kaybederken kendimi de kaybettim / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin