1 Şubat 2021:
Distractify tarafından yayınlanan bir habere göre , Stray Kids'ten Kim Woojin, 2017 yılında kurulduklarından beri grupla performans sergiliyordu. Woojin grubun baş vokalisti ve aynı zamanda onların en eski üyesiydi. JYP Entertainment'ın Woojin'in gruptan ayrıldığını resmen açıkladığı 2019'un ikinci yarısında erkek grubundan ayrılmaya karar verdi. Plak şirketi İngilizce'ye çevrilen resmi açıklamasında, "Bu zamana kadar Stray Kids'in üyesi olan Woojin, kişisel durumları nedeniyle gruptan ayrıldı ve özel sözleşmesini feshetti. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. bu birçok hayrana neden olmuş olabilir. "
Meaww'ın raporları , Koreli erkek grubundan ayrıldıktan sonra Kim Woojin'in hayranlarıyla solo buluşmalar düzenlemeye devam ettiğini, kendini geliştirmeye odaklandığını ve ürünlerini de piyasaya sürdüğünü belirtti. Şarkıcının artık kendi Youtube kanalı bile var. Grup, çıkışından dolayı biraz hayal kırıklığına uğramış görünüyordu ancak yeni yolculuğu ve solo kariyeri için ona en iyisini diledi.
Distractify'ın bir raporuna göre , o zamandan beri hesabını silen isimsiz bir Twitter kullanıcısı, kendisinin ve bir arkadaşının 'hayranları tarafından gerçekten sevilen bir idol' tarafından cinsel tacize uğradığını iddia etti. Kullanıcı, 8 Eylül 2020 tarihinde bir dizi tweet'te Woojin ile Seul'deki bir barda, defalarca protestolara rağmen rızası olmadan uygunsuz bir şekilde dokunmaya çalıştığı iddia edilen koronavirüs salgını sırasında tanıştığını iddia etti. Woojin, Twitter ve Instagram'a giderek tüm platformlardan silinen bir gönderide kendisine yöneltilen iddiaları yalanladı.
"Merhaba. Bu Woojin Kim. Bugün, utanç verici bir şeyden geçiyorum, bu yüzden hayranları her iki çağdaş çalışmanın mevcut durumu hakkında bilgilendirmek için bir gönderi yayınlıyorum. Twitter'da biri tuhaf söylentiler yaydı ve hesabını sildi ... Onunla hiç tanışmadım ve bahsedilen yerlere hiç gitmedim. Hayranlar çok şaşırmış olmalı, ama çok endişelenme çünkü bu doğru değil. Ve yakın zamanda bir Sevdiğim bir şirketle sözleşme yapıyorum ve solo faaliyetlerim için çok çalışıyorum. Şirket yanlış bilgilerin yayılmasına karşı önlem almayı planlıyor ve şirket daha sonra yanıt verecek, bu yüzden lütfen çok fazla endişelenmeyin. Haberleri tekrar ileteceğim. Teşekkür ederim." (repiclicworld)
11 Eylül 2020:
Bu haftanın başlarında, iki anonim Twitter kullanıcısı, k-pop yıldızı hayranlarının Kim Woojin olduğuna inandığı cinsel saldırı ve taciz iddialarında bulundu. Şimdi, Woojin ve yönetim ajansı 10X Entertainment, suçlamaları reddediyor.
7 Eylül Pazartesi günü, ilk anonim Twitter kullanıcısı, üç ay önce Güney Kore'deki bir barda isimsiz bir K-pop idolü ile bir karşılaşma hesabını paylaştı. Kullanıcı, idolün onları ve arkadaşlarını taciz ettiğini ve ilerlemelerini reddettiği için onlara lanetlediğini yazdı. Kullanıcının hesabı devre dışı bırakıldı, ancak Teen Vogue orijinal tweet'lerin ekran görüntülerini aldı.
Kullanıcı woojin'i saldırgan olarak adlandırmadı, ancak idolün “artık [orijinal K-pop] grubunun bir parçası olmadığını, artık büyük bir şirketin altında bile olmadığını " iddia etti.“Bu, Twitter kullanıcılarının, k-pop grubu Stray Kids ve etiket JYP Entertainment'ı, belirtilmemiş "kişisel koşullar" nedeniyle Ekim 2019'da aniden terk eden Woojin'den şüphelenmesine neden oldu.”
Anonim kullanıcı daha sonra Twitter kullanıcılarının woojin'in İngilizce (W) ve Korece (Korean) isminin ilk harfine referans olarak yorumladığı “W big big 3” ü tweetledi ve eski etiketi “Big 3”, JYP Entertainment'ı içeren önde gelen Güney Koreli eğlence şirketlerinin üçlüsü için bir takma addır. Ayrıca, Twitter'da orijinal posterin diğer birkaç K-pop idolüne atıfta bulunabileceği yönünde spekülasyonlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cubs Toplanma Alanı
Non-FictionKim Woojin hakkında ortaya atılan olayların aslı olacak.