Burda bahsettiği "söz, ihanet, bencillik, etrafındakileri düşünememe, hatalar" tarzı şeyler BENCE baya yanlış anlaşılmış.
Söz: Bahsettiği şey "9 kişi kalma" sözü.
İhanet: Woojin sözünde durmadı ve gruptan ayrıldı. Bu ihanet gibi oldu.
Bencillik: Yine sözünde durmayıp gruptan ayrılması ve solo olarak kariyerine devam etmek istemesi yüzünden. Woojin'in popülerliği diğerlerine göre düşüktü. Hatta sırf dış görünüşü yüzünden gruptan ayrılması için taglar başlatıldı. Solo olarak daha çok seveni olacağı (?) ya da tek başına olduğu için ön planda olacağı, yeteneklerini tam olarak gösterebileceği için gruptan ayrılmış olabilir. Kısaca hak ettiğini alamadığı ve hak ettiğini almak için gruptan ayrıldığını düşünürsek, bunun bencilce olduğunu söylüyor.
Etrafındakileri düşünmeme, onları da etkileyecek hatalar: Woojin gruptan ayrıldıktan sonra SKZ zor zamanlar geçirdi. Woojin grun annesi gibiydi falan. Grubun ama vokali gitmişti ve comeback zamanına yakındı. MV ve şarkılar tekrar çekilmek zorunda kaldı, comeback ertelendi vs vs. Böyle bir zamanda ayrılması SKZ'i de zora soktu. Birlikte çalıştığı diğer 8 kişiyi düşünmeyip gruptan ayrılmasını kastediyor.
Kendisini etkileyecek hatalar: Gruptan ayrıldı ve ayrılır ayrılmaz büyük linç yedi. Bu Woojin'in kendi kariyerine zarar verdi, veriyor. Yollarını ayırmış olsalar da sonuçta bir süre birlikte çalıştılar, bir arkadaşlıkları vardı (belki yoktu), ama sonuç olarak iyiliğini istiyor olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cubs Toplanma Alanı
Non-FictionKim Woojin hakkında ortaya atılan olayların aslı olacak.