History

179 13 2
                                    

Ľudia niekedy rozprávajú nezmyselné veci. Často povedia niečo, čoho veľmi skoro ľutujú. Takéto slová môžu zraniť a zmeniť celú vašu budúcnosť. Niekedy sú tieto stvorenia hlúpe, neuveriteľne hlúpe. Kvôli hlúposti strácajú pre nich dôležité osoby a kvôli egu s tým nič nerobia. Samozrejme to tak nie je vždy, no tento nešťastný prípad bol aj príbeh Harryho Stylesa a Louisa Tomlinsona. Kedysi boli dobrí priatelia, dokonca v tom druhom našli lásku. Lenže to bolo už veľmi dávno, boli vtedy na strednej a život bol jednoduchý. Louis mal vtedy len osemnásť rokov a chodil do tretieho ročníka, Harry mal šestnásť a bol druhák. Ako kamaráti si k sebe našli cestu skoro hneď ako mladší Harry nastúpil, no ich láska začala až v už spomínanom veku. Lenže v Louisových devätnástich, bolo to len pár dní pred jeho dvadsiatymi narodeninami, to všetko skončilo len kvôli ľudskej hlúposti a pýche. Ani jeden nenašiel odvahu kontaktovať toho druhého už dvadsať rokov. Dvadsať dlhých rokov sa nevideli a o tom druhom nepočuli ani slovo. Ľudia vravievali, že Harry a Louis boli ako spriaznené duše. Rozumeli si dokonale, vraj boli stvorení pre toto druhého. Oboch chlapcov ich hádka a následný rozchod mrzel, no ani jeden s tým nič nespravil. A tak dni plynuli až sa z nich stali mesiace, roky a obaja žili vlastné životy. Životy bez toho druhého, kedysi nepredstaviteľná vec no momentálne krutá realita.

Dnes mal Harry tridsaťšesť rokov a jeho štrnásťročná dcéra Darcy akurát prišla zo školy. ,,Ahoj, slniečko," privítal ju jej otec nadšene, ako vždy. Jeho dcéra bola pre neho všetkým. ,,Ugh- ahoj." Darcy prešla do kuchyne, kde jej otec niečo piekol.

,,Stalo sa niečo?"

,,Áno, a je to totálna katastrofa," hnevalo sa kučeravé dievča ďalej a v jej modrých očiach sa odohrávala búrka.

,,Ale joj, slniečko. Predsa to nemôže byť také strašné." Harry znel pobavene, jeho malá princezná krčila nos od zlosti, vyzerala roztomilo.

,,Môže. Máme robiť projekt na dejepis a učiteľka nás dala do dvojíc, ani sa nás nepýtala na názor, chápeš? A tak som odsúdená na povinné trávenie času s tým najväčším idiotom pod slnkom."

,,Určite ten chlapec nie je taký strašný. Podľa mňa by si mu mala dať šancu. Ja som jednému takému tiež dal šancu a prežil som jedno z najkrajších období môjho života."

,,Ten chlapec zo strednej?"

,,Uhm," prikývol neisto Harry.

,,Asi by ma to malo mrzieť, pretože o ňom hovoríš ako o láske svojho života a tiež je tu mama a proste- chápeš. Ale rada by som toho počula viac než len že to bol idiot a prežil si s ním krásne chvíle a bol zamilovaný. Povedz mi ešte niečo."

,,Tak dobre, bol odo mňa starší a na prvý pohľad sa zdal ako extrémny somár. Taký ten drsniak, lenže časom som ho spoznal. Sadli sme si a tak sme sa môj prvý rok na strednej len kamarátili. Nikoho vtipnejšieho a zábavnejšieho do dnes nepoznám, prisahám," zasmial sa zamyslený kučeravec. ,,Aj keď bol jeho výzor rovný grázla, bol neskutočne rozkošný. Bol nízky a jeho očká žiarili ako nebo. Mal ten najkrajší úsmev, samozrejme hneď ako si sa na mňa prvýkrát usmiala ty som pochopil, že jeden krajší tu rozhodne je," obaja sa zvesela zasmiali a Harry si zotrel zblúdenú slzu z líca. ,,Cez prázdniny sme sa dali dohromady. Bol ako moja spriaznená duša. Bolo to krásne, skutočne. Bola to čistá láska, svet patril nám. Mali sme svoj vlastný vesmír, kde sme potrebovali len toho druhého."

Harry ostal chvíľu zasnený, až kým ho neprebral hlas jeho dcéry. ,,A kde je teraz?" spýtala sa zvedavo. ,,To neviem, slniečko. Všetko dobré raz skončí a aj náš malý svet sa prepadol. Keď skončil školu, pohádali sme sa, už ani neviem kvôli čomu, no ani jeden sa nemal k ospravedlneniu. Od tej hádky som o ňom nič nepočul. Myslel som, že zavolá.. Lenže ako roky išli, pochopil som, že telefón jeho číslo už neoznámi." Smutno sa na svoju dcéru usmial a pokračoval v miešaní cesta na muffiny. ,,Ale tiež som takto kedysi dal šancu Zaynovi a dnes je to jeden z mojich najlepších kamarátov, hm?" usmial sa na Darcy až boli vidno jeho jamky v lícach. Darcy mu úsmev oplatila, dobre tento príbeh poznala. Harry išiel s Liamom na párty a tam ho zoznámil so spomínaným čiernovláskom. Najskôr mu bolo hrozne proti vôli s ním len sedieť v jednej miestnosti, no časom sa z nich stali dobrý priatelia. Zayn vyzeral podobne ako jeho láska zo strednej. Skoro rovnako ale zároveň tak odlišne. Tiež to bol ten drsniak, ktorý na neho pôsobil prehnane sebavedomo až namyslene.

Larry Stylinson - One Shots Donde viven las historias. Descúbrelo ahora