1. BÖLÜM*

43 2 6
                                    

İlk hikayemiz.. Umarım beğenirsiniz.. 

Medyada Bestenin giydikleri var.. ^-^ 

------------------------------------------------------------------

Yeni kötü bir güne merhaba Dünya ! Neden böyle olmak zorunda ki diye düşünürken aklıma gerçekler herzaman ki gibi hücum etti. Neden herşey böyle gidiyor ki. Ben ilklerimi annemle paylaşamadım ama babam bana annesizliğide yaşatmadı. Ama annem olsaydı... işte  o zaman çok sevinirdim. Ama olsun böylede yaşıyorum.. Bugün okulda ilk günüm. Nedenini bilmediğim şekilde acayip heyecanlıyım. tam kalkıp duş alacaktım ki telefonum çaldı. Pislik Arıyor.... 

Bu benim pislik kuzenim Güneş. Çok şirin bir kız. 

- '' Efendim Güneş ''

- '' Günaydın ya moralim çok düzeldi . ''

- '' Ne oldu güneş ' ciiim ''

- '' Sorma ''

- '' Tamam o zaman görüşürüz kuzen ''

- '' Lan Beste salak mısın kızım insan ne oldu ? önemli mi ? iye sorar ''

- '' Ayy ne oldu önemli bişey mi canım benimmmm ? ''

- '' Biz size gelcez ya ''

-'' Eee''

- '' annem ucakla gelemıcek bizde otobüsle gelcez '' 

- '' tamam sonra görüşürüz bitanem baayy ''

- '' görüşürüz ''

Telefonumu kapattıktan sonra hemen duşa girdim duş alıp çıktım sonra saçlarımı nemli kalacak şekilde kurutuk dağınık topuz yaptım. Pembe şortum ve vazgeçemediğim krem gönmleğimi giyip ön kısmını şortuma soktum. Uğurlu dondurmalı kolyemı ve şortuma uyumlu bileklıkleri taktım. su yeşili kısa Converse ' lerimi giyip elime kucuk çanta alıp çıktım. 

                                                             *                        *                       *

Okula vardığımda iç mimarlığı bulmaya çalıştım. Sonuç = Beyin Error Verdi ..

Birinden yardım isteyip buldum ve bakınmaya başladım dersin başlamasına 6 dk. vardı burda durmayacağım için düşünmeye başladım. Yardım aldığım kişi oldukça yakışıklı bişeydi. 

Ben mal mal bakınırken derse 2 dk kaldıgını ogrendım ve hemen oraya gittim. 

evet Oydu yuh !!

--------------------------------- *    *   *-------------------------------- *    *   * ------------------------------- *    *    * -----

SİZCE O KİŞİ KİM ???

Gençken Hayat Zor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin