Sakin yanlis anlamayin sakin sakin sakin. Tabikide iç camasirlarimla girdik ne bekliyosunuz zoraki evlilik kitaplarındaki gibi münasebetsiz şeyler yapip kuvvete görmemizi mi ? Neyse ben hala olayin şokunu atlatamadim. Bu mal ben uyanmadan önce gitmiş şöminenin basina öylece oturmuş bende salak gibi yedim. Sonra bana saka yaptigini soyledi.
♣DenizCANCAN ' ın ağzından ♣
ölseğruyu soyldigimde şoka girdi. Komikti. Hem de çok domates lerle yarisa girecek kadar kizardi. Sonra kafama dus jeliyle vurmaya basladi. Ama biseyin farkinda degildi Bir mafyaya vuruyordu. Denizcan GÖK ' e ama ben oyle basit mafyalardan değilim tabiki de .
Ben kimseye asil olmayan ben 2 günde basit bi kiaz asik oldum. Çok seviyorum hem de aklinin alamiyacagi kadar bazen çok kiskaniyorum onu eve kapatmak istiyorum eve değil odasina. Onu o kadar seviyorum ki sadece ben değil kalbim değil akciğerlerin bile onu görünce değişiyor. Onu okadar seviyorum ki yerle gök ayrilsa o ortada kalsa yanina gidecek kadar. Bazen dusunuyorumda O ölse tabutunun arkasından benim gideceği ayni yerlere gomulecegimiz. Orda ona dokunacagimi söyledim. O istese bile ona dokunamam onu optugimde bile kendime küfür ettim kiyaymiyorum ona o benim için melekten farksiz yasa farklı daha öte daha güzel, daha yürekli. Onu her haliyle seviyorum. Dizindeki beniyle , basindaki doğum lekesiyle kolundaki izle herşeyiyle sanki herşeyi onu tamamliyor. Hani biri biriyle birbirini tamamlar ya. Beste kendi kendini tamamliyor o çok güzel değerli akilli ve bana yakisacak benim asil olduğum kiz.....
♦Besteden devam ♦
Ondan hoslandigimi kendime kanitliyorum. Ama bi sözüm var ve bundan vazgecemem kimseye asik olamam kimseyi Sevemem bunun olması bi hataydi kacmayacaktim biliyordum herzaman Edizle doğaya ozenmistim simdi ayaklarima kadar geldi ve bunu geri itemem hem de ben bu çocuktan hoslaniyordum ben zora cekicek olan tarafim görevimi yerine getirecek kizim benim.Beni bekleyecegini biliyorum. Bana zaman verse asik olacak tüm hayatini mahveticektimbama bundan bahane kalbimin sesini dinlicem hep beynimle hareket ettim ot gibiydim yasiyorum ama tepki veremiyordum ondan ayri olamamda zaten her zaman sevicem o mafya olsun psikopat olsun ilk opucugumu zorla alsin heezaman onun olucam..... Ama bunu soylemicem ona hislerimden emin değilim zaten
Bunlari düşünürken uykum geldi ve uyudum..
•••••YAZARDAN•••••
Asagidan gelen Denizin ve keremin sesinden resmen ev biliyordu. Kerem Denizin bas dusmaniydi . denizden neye sahip olduysa alirdi kerem. Ama Besteyi ve Gokcan holdingin ugraslariyla alamiyacakti. Kerem fazlasiyle yakisikli çekici bi çocuktu. Ama denizcani hepliskandi. Bunu herkes bilirdi. Kerem denizcinin arabalarini calardi hep.
Buyuynce arabalar aşkla yerini değiştirmişti.hala kavga ediyorlarsa Denizcan kereme dayanamayıp 1 yumruk atti bunun nedenini kerem iyi bilitordu . Güneş.. Guneside o calmisti o almisti elinden bu Besteye olmamaliydi. Güneş bestenin kuzeniyl ken bunu bilmiyordu basina çok şey acilacakti. Kerem Piç bi siritisla ( ama gerçekten Piç smile) onuda kaybedeceksin hadi ama bende onu seviyorum'' dedi denizcan kendini zor tutyordu. Kendini tutamasaydi suan kerem yerde kanlar içindeydi çünkü Denizcan sonunda '' sen hep benim elimdekileri aldin senonu sevmiyosun hatirliyomusun arabalarimida kiskanirdin şimdide askimi onu seviyorum tamammi!!!'' diye bagirdi ve yakasına yapisip ''simdi diktir olup git buradan '' dedi tükürür kisvesi ne denizin elleri hala keremin yakasindayken Beste merdivenlerin yanındayken ''Ne oluyor burada '' diye bagirdi kumral saclari karismis ayaginda ayaginda Garfield i patikleriyle çok tatliydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençken Hayat Zor..
Chick-LitDenizcan Üniversiteye zorla yeni başlamış 20 yaşında genç bir adamdır. Ve babası mafyadır. Beste ise 20 yaşında zeki ve çalıșkan bir kızdır. Babası doktor annesi ise vefat etmiştir. Kaan ve Denizcan kuzenlerdir. Kaan 19 yaşında genç bir adamdır...