1.Bölüm - Aşk Sarhoşu

342 10 1
                                    

Öncelikle merhaba şu koyu yerleri uzun yazmayı sevmem. Hikayenin kapağında hikayedeki ana oyuncular var ve kapağın ne kadar acemi olduğunu görüyorum ve sizden yardım istiyorum lütfen kapak yapabilecekler bana ulaşsın.
tesekkürler...

Sabahın köründe yine annemin o cırtlak sesi ve telefonum fadimenin harika sesiyle uyanmak zorunda kaldım. Tabi insanın zil sesi ajdardan şah damar olunca o sesi duymamak için insanın uyanması geliyor. Abicim ben değiştiriyorum bu sesi, anam yine aynı sesi yapıyor. Neymiş uyanmıyor muşum, okula geç kalacakmışım , o gıcık öğretmenlerine muhatap olmak istemiyormuş bananeee ...

Bir kere daha artık o cırtlak sesi duyunca artık uyuyamayacığımı anladım ve bağıra bağıra yataktan kalktım. Ki ayağıma bir şey takıldı. Anında Nilsu' nun cırlamasını duydum. Sonradan aklıma geldi bu mal dün gece bizde kalmıştı. Nilsuuuuuuuuı diye bağırdım hatta bagırmadım anırdım resmen. Nilsu yataktan kalkınca aniden gülmeye başladım. Çünkü tamam ben uyanıyorum çirkinimde bu kız ayrı bit iğrenç çirkin oluyor. Tecavüz edilmiş helikoptere benziyor . Hemen telefonu çıkarıp resmini çektim ve onu aynanın karşısına götürdüm. O da kendine gülmekten öldü zaten. Bügun okulun son günü. Yani karne günü olduğu için okula azcık daha geç gideceğiz. Tabi bizim kafede çocuklar ile buluşup.

Kahvaltıya inmeden önce altıma yüksek bel siyah deri mini eteğimi ve göbeği açık bir tişört giydim ;  kilotlu çorabımın ucunu kaçırmadan giyebildiğim için mutluluk dansını yaptım ve eyeliner ve rimel sürüp aşağı indim.

Günaydın millet diye bağırmalarımla " O etek ne kız ? "  diye babamın sesini duyunca irkildim. Anneme göre babamla aram daha iyi ama babam kıyafetlerine çok karışan bir adam.   " Eeee babacığım bugün karne günü ben okulda 3. Olduğum için kürsiye çıkıcam, o yüzden canım tek seferlik ..." dedim ve yavru kedi bakışları babama yolladım. Sonra kahvaltı masasına oturup yemek yedik ve evden çıktk. Kafeye doğru yürürken sokakta Berkay ve Ömeri gördük. Nilsu ve Ömer sarılınca bizde Berkay la arkadan yürümeye devam ettik. Zaten grupta sadece ikimizde sevgili yok. İnşallah bir yastıkta kocarızzzz inş cnm. ss bunları düşünürken Berkay 'ın " Çok güzel olmuşsun " demesiyle irkildim. Şaşkınlıkla " Ciddi misin ? "  diyebildim.  " Efendim? "  Diyince " Teşekkür ederim "  dedim. O da  "Bugün için heyecanlısın . "  dedi. Ve kafeye kadar kakara kikiri  yürümeye devam ettik. Arada Ömer ve Nilsunun bakışlarını üstümüzde hissettik ama aldırmadan yola devam ettik.

Sonunda kafeye girebildik. Girer girmez  bir kız Berkayın boynuna atladı. Görüşürüz diyerek uzaklaşıyordum ki Berkay yanağımı öptü ve  " Canım bu benim eski oyuncağım , Gaye "  dedi. Bende onun yanağına bir öpücük kondurdum .  " Üzüldüm bir şey mi var Gayecim  " dedim. Sıra  çocuklardan koca bir kahkaha koptu. Kızın yüzü morarırken Berkay elimi tuttu gülümseme yolladım. Berkayda elimi tutup " Hadi canım gidelim " diyip elimi tuttu .  Kız donup kaldı. Masaya doğru ilerledik elele tabii . Oturunca Ömer : "Abicim hadi bırak kızın elini "  dedi. Berkay sinirlendi ve  " Sanane lan numara yapıyoruz dimi kız hala kafede gelicek car car onu dinlicez  " diyince ben atladım "  Her numaradan sevgiili bütün gün el ele tutuşmaz  Berkay "  dediğimde bir flash patladı Ebru Berkayla biz atısırken resmimizi çekip instagrama koymuş altında   " YENİ ÇİFTİMİZ "  yazmış . Resmi sildiremedik ama yorumu kaldırttık ve okula doğru yürümeye başladık tâbi Berkay ile el ele. 

Okulun önüne geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Tuna ve Ebru " Resmi herkes resmi görmüş "   diyince okuldan bir alkış koptu. Sonra sıraya girdik ve geleneksel konuşma falan kürsüye çıktım karneler dağıtmaya başlandı. Genel olarak herkesin karnesi iyi gruptan. Kürsiye  çıkarken yaşadığımız şey geldi aklıma berkayla el eleyiz ya hani bu o zaman bana şey dedi geliyimmi senle diyin ellerimizi gösterdi bende gerek yok canım fanların üzülmesin diyip öpücük attım. Ona çok komikti ya.. Sahile sesiyle irkildim. Bizim oturduğumuz yere giden iki yol var birinde ful kopek olduğu için tek başıma diğer yoldan gittim. Yolun yarıssımda kaldırımda balonlar gözükmeye başladı ve karşıma bir palyaço çıktı. Bende içimden acaba hangi romantik adam sevgilisine hazıtladı bunları ben bozuyorum diye düşünüyordum. Palyaço pelin hanım diyince evet dedim ve elindeki bana uzattığı kutuyu aldım içinden bir papatya tacı çıktı ve tacı takmamı söyleyen bir not takıp yürümeye devam ettim. Karşımda bir elinde papatyalar ,diğer elinde yavru köpek olan bir Berkay. Aniden bağırmaya başladı : SENİN EN SEVDİĞİN ŞEY PAPATYALAR VE BENİM PAPATYALARA ALERJIM VAR. BENİM EN SEVDİĞİM SEY KÖPEKLER VE SEN KOPEKLERDEN NEFRET EDİYORSUN. BU KADAR ZITKEN BENİM OLUR MUSUN ???

EN YAKINIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin