SENİN EN SEVDİĞİN ŞEY PAPATYALAR, BENİM PAPATYALARA ALERJİM VAR. SEN KÖPEKLERDEN NEFRET EDERSİN BENİMSE EN SEVDİĞİM ŞEY ONLAR. BU KADAR ZITKEN BENİM OLUR MUSUN ?
Berkay mıydı acaba bunları söyleyen hani Emreye ben kimseyi sevemem diyen çocuk ha. Bunları söylerken bütün gün benim elimi tutan çocuk. Bir an durdum, sadece durdum. Sonra koşarak yanına gittim, papatyaları elinden alıp yere bıraktım. Köpeğide kucağıma aldım ve kulağına eğilip usulca :
"SENİN İÇİN EN SEVDİĞİM ŞEYLERDEN VAZGEÇEBİLİRİM, AYNI ZAMANDA SENİN İÇİN BÜTÜN NEFRETİMİ KENARA BIRAKIP KÖPEKLERLE YAŞAMAYA BİLE BAŞLAYABİLİRİM BERKAY " dedim. Alnını alnıma değdirdi ve "seni seviyorum Pelin " dedi. Arkadan çocukların" bunlar sonunda kavuştu mu ?? "tarzında bağırışları geliyordu. Bu da gülümsememe yol açtı. Ama ben daha ne olduğunu anlayamadan Berkayın kaşları çatıldı. " Benden başkasına gülme ne demişler kanka ayağı göt ayağı "diyerek Ömer ve Tunanın yalandan kızmalarına neden oldu. Berkay lafa girdi " Pelin daha bir cevap vermedi uzayın bir kere romantik olmuşum beni bozmayın " herkes kıkırdadı . Kızlar " Pelin akşam aramazsan eve geliriz " diye beni tehdit edip gittiler. Berkay bana elini uzattı, bende tuttum ve sahilin sonuna doğru yürümeye başladık. Yolda ona tek söylediğim şey şuydu : " Beni sadece anlık hevesle mi seviyorsun? " o da bana " bunun cevabını birazdan alacaksın prenses "dedi. Sahilin sonlarına geldiğinizde her çeşit tatlının bulunduğu kocaman bir masa gördüm. Çığlık atmaya başladım ve bu Berkayın gülmesine neden oldu. "Evet prenses " diye karşılık verdi bana. Sevinçten boynuna atladım hemen. O da bana sımsıkı sarıldı. İlk defa birisi bana bu kadar sıkı sarılıyordu diyince gülümsedi "daha bir çok ilkin ben olucam "konuyu dağıtmak amacıyla " eeeeee bu bebekleri yemicez mi "diyince tabiki yicez diye o bağırdı bu sefer.
En son masadaki son tatlıyı yiyordum . Her tatlının ilk kaşığını Berkaya uzatıp geri çektim. "madem bana hazırladın hepsi benim" diyerek yemeğe devam ediyordum. Doymadın mı diye sorunca "tabiki doydum ama ziyan olmasın diye yiyorum " dedim. En son yeme faslı bitmişti ama bende bittim.
Çimenlere uzandık tabi beni uzandırtmadı neymiş eteğim zaten kısaymış yatınca gelen geçen görücekmiş de mış miş." O Berkay bey daha ilk günden başladınız kıskançlığa " diyince istiyorsanız ilk olarak kuralları konuşalım pelin hanım diyerek beni taklit etti .
--- Sizi dinliyorum Berkay bey ?
-Kıyafet konusunda anlaşalım , bir de her erkeğe o kadar yakın olmak yok dedi.
--- Kabul Berkay bey. Şimdi benim şartlarıma gelelim diyince dudağını büzdü. İstediğini giy ama bir yere gidince yanına bir kız gelirse veya bir kızla samimi olursan ikinizde öldürürüm diyince korkmuş gibi bana baktı. Ve onaylanmış gibi bir ifade takındı. Eve gidelim yoksa annen kızacak diyince ona sadece evet haklısın dedim .
Öylece yürümeye devam ettik. Evin önüne gelince teşekkür ettim ve Berkay bana sarılıp alnımı öptü. Bende burnunun üstün5e bir öpücük kondurdum . Sabah seni alırım diye bağırdı arkamdan.
Eve girince kendimi hemen odama attım. Ilık bir duşa girdim çünkü buna gerçekten ihtiyacım vardı. Yaklaşık 20 dakika duşta kaldım, çıkınca üzerimi giyindim. Yatağımın içine girip telefonumu elime aldım. Berkayın 2 mesaj attığını ve 2 kere de aradığını gördüm. Mesajının ilkinde " EVE SAĞLAM ULASABİLDİN Mİ PRENSES? " bir diğerindede " İYİ MİSİN? " yazıyordu. Hemen onu aradım :
- Efendim Berkay
- Seni merak ettim iyi misin?
- Sadece duştaydım, duymamışım telefonumu. Bide sorun yok merak etme deyince bir oh çekti.
- Okula bizi açıklayacak mıyız diye sordum o da
- Tabikide, herkes sevgili olduğumuzu bilsinde kimse seni başı boş sanmasın dedi. Bende pekala diyip sustum. Bana seni seviyorum dedi bende bende seni dedim. Berkay ayıp olmassa çok uykum geldi kapasam diyince uyu prensesim uykusuz çekilmiyorsun dedi. Çok kötüsün dedim o da biliyorum dedi ve öylece telefonu kapattk. Tabiki önce sen kapat kavgasına falan girmedik .
Yatağa yattığımda bugün geldi aklıma her şey, tüm olan biten, nasıl bu kadar çabuk olduğu herşeyin . Sonra mutluluk içinde uyudum.
uyandığımda ilk defa annemin cırlak sesiyle değilde kızların bağırışmalarıyla uyandım . hepsi birden üstüme atladı . " bu ne yawww " diye bağırmaya başladım onlar da " nermin ( çok sevdiğim bir arkadasım o yuzden onun adını kullandım sevgiler ) teyze gitti bizde olan biteni öğrenmek için geldik dediler " ne kadar gülmeye çalışsamda uyanınca dünyanın en çirkin insanı olduğum için tepki vermeyip banyoya koştum arkamdan anırdılar ama banane . :) sonra odadan telefonun calıyor diye bağırışmalar geldi ve ebrunun sesini duydum "efendim enişte " diyordu. istemsizce gülmememe engel olamadım . berkay da oradan bağırıyordu. " bir şey mi oldu peline ebru niye bu kadar solgun konuşuyorsun ? " diyordu üzgünce sonra "neyse kapat geliyorum yoldayım " diyince ebru telefonu kapattı ve kızlarla gülmeye başladık . bu kadar hassas olacağını bilmiyordum ben konu olunca cidden tahmin etmiyordum . kapı çalınca kızları kapıya yolladım ve altıma esofmaan gecirdim . sacımıda at kuyrugu yaparak asagı indim . tuna ve ömeri gormemle suratımı asmam bir oldu , onları da cok seviyordum ama hani berkay gelecekti ya ufff . " siz miydiniz " diye sorunca "kimi bekliyordun yenge " dediler ve onları bana yenge dememeleri konusunda tehtit ettim . "sevgilimi " diye bağırdim . arkadan tanıdık bir ses geldi "demek sevgili mi ha " diye bir ses duyunca odama dogru kosmaya basladım ki bir elle kapı durduruldu bende kıymadım kapıyı kapamaya . " ne oldu " diye bağırdım . o da alnıma dudağını değdirdi ve " ateşin yokmuş iyi , grip misin , neyin var " diye sorular yardırmaya basladı . " sakin ol berkay iyiyim hiçbir şeyim yok , kızlar sana oyun oynadılar " diyererk onu sakinleştirdim . "sana ne aldım bil bakalım " diyince " ne " diye bağırdım ve o da "kazandibi " diye bağırdı ve boynuna atladım tam onu yanağından opecektim ki " yuh sabah sabah mı diyen ömerin sesini duymamız bir oldu " ikimizde kıkırdamaya basladık ve yere oturup (daha kahvaltı etmeden) kazandibimi yemeye basladım. arada berkaya bişey diyordum ama anlamıyordu sadece gulmekle yetiniyordu . sonunda ağzımdaki şeyi bitirdim ve onu küçük bir buseyle dudağından öptüm " tesekkurler " diye de fısıldadım ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN YAKINIM
RomanceEn yakın arkadaşınız için sevdiğiniz kızdan vazgeçseydiniz. Sırf o mutlu olsun diye. Emre Pelini küçüklüğünden beri seven fakat Pelinin en yakın arkadaşını sevdiğini bilen, aynı arkadaş grubunda oldukları için ona açılamayan bir çocuktur. Pelin...