Multimedya pelin ve papatya tacı
Bir de kısa bir duyurum olacak. Yeni başladım bu hikayeyi yazmaya ve daha bilinmiyor hikayem. Eğer beğendiyseniz cevreye yayar mısınız? :)
Yaptığım hareketle Berkay aniden durakaldı. Tabi haklı şaşırmıştı o da ama eğer biz sevgiliysek bu normaldi . "Berkay ... son günlerde benim için neler yaptığının farkındayım ve sana cok teşekkür ederim ama eger bunda eee işte şeyden rahatsız olduysan bi daha tekrarlamam , ben sadece ..." dedim ve ağlamaya başladım . ben ağlamaya başlayınca o da kahkahasıyla gülmeye başladı . bir süre sadece ağladım , sonra ağlamalarım hıçkırıklara döndü . ben hıçkırınca o ise gülmeyi kesip ellerini birini elime diğerinini de gözyaslarımın oldugu yere koydu . nefesimi tuttum bi ara o ise konusmaya basladı : "Niye ağlıyorsun pelin?". "Çğnkğ deddim çünkü benden ve harerketlerimden rahatsız oldugunu , bunların hepsinin bir rüya olacagını düşünüyorum dedim ve yine aglamaya basladım. bu sefer o gülmedi ve kaslarını cattı . " Bak , hayatım , Pelinciğim , lütfen böyle şeyler yapma , beni rahatsız etmiyorsun . seni seviyorum pelin , gerçekten seviyorum . senin yanındayken mutlu oluyorum , heyecanlanıyorum , gözlerine bakınca seviniyorum , mavilerinde kayboluyorum , sarı saclarının belirsiz kokusunu seviyorum , huylarını , her şeye kızarmanı , terleyince domates olmanı , üşengeçliğini her şeyini biliyorum ve beni öpmen bana değişik geldi . çünkü ben sana suan bile sana yaklastım ve kalbinin sesini duyabiliyorum . seni değiştirmek istemiyorum . çıktıgım , sevdiğim gerçi olmadı ama neyse işte ilişkim oldugu tum kızlar benden sonra değişti ama sen değişme hep benim yanımda sen ol ... " dedi ve dudaklarıma yapıştı . bu sefer bi buse değildi , cidi anlamda öpüşüyorduk bende ona karsılık verdim , mutlu olacakki dudaklarımın üstünden gülümsedi . cidden gülüşü bir harikaydı . bir de insan onu tamamen hissedince harika oluyor . sonunda ayrıldık ve "hadi sevgilim çıkalım " dedi berkay . bende " zaten cıkıyoruz " deyince beni gıdıklamaya basladı . " bi daha espiri yaparsan pelin , seni gidiklarım " dedi . bende kıkırdayarka "tamam , caım tamam ; hadi bırak beni dedim " o da hemen bıraktı . sonra berkaya " sen dışarı çık ben giyineceğim " dedim . o da bir çocuk gibi yastıgı kapattı yuzune " valla bakmıcam " dedi . ben de tamam dedim ve giyinmeye başladım ve hava soğuk oldugu için kot pantolonumu , siyah simli kazagımı ve papatya tacımı taktım ." hazırım " diye yatağa atladım . o da beni bir süzdü ve çok güzel olmuşsun dedi . tesekkür ettim ve evde kimmse olmadığı için elele dışarı çıktık . Asansörden inerken hadi resim çekilelim dedim. ilk başta istemesede kabul eti ve asansörde resim cekilmeye basladık . abuk sabuk sacam sapan resimler cekiniyorduk . ama berkayda bende cok mutluyduk .Yolda giderken karşımıza bir kız çıktı kız gercekten çok güzeldi. Esmer tenli simsiyah şaçlı ve yemyeşil gözlüydü. Erkek olsam kesin yavşardım kıza o derece güzeldi . Vücut hatları çok belliydi . Üstüne giydiği siyah askılı badisi ve dar asker yeşili eteği ona çok yakışıyordu , ceketi de onu tamamlamıştı resmen . ( ay noluyor bana ya resmen yavşadım kıza yahu ) aklımdan bunları geçirirken yanımda berkay olduğunu hatırladım ve anında kafamı ona çevirmemle gözlerimi pörtletmem bir olduu . nereye bakıyordu o ya içimden bildiğim tüm küfürleri berkaya ve o esmer kıza saydırdım ve berkaya çığırdım "BERKAYYY" diye ve o kadar sinirlenmiştim ki berkayı ilk defa korkmuş olarak gördüm . O kaslı yakuşuklu çocuk korkmuştu , koskaca berkay gür korkmuştu ve sesi kısık çıkmıştı . " efendim pelin " diyebildi sadece . bende ona " nereye bakıyorsun sen " diye bağırdım hemen . berkay ilk konuşamadı kekeledi ve sonra " hiç öyle gözüm daldı " dedi . Sonra kız yanımızdan geçti ve yolda iki veya üç kere arkasına baktı ve her seferinde benimle göz göze geldi . Bende şüphelendim açıkçası . Berkay popüler , yakışıklı ve tanınmış bir çocuktu ve bir çok kız arkadaşı olmuştu ve çoğunu da benimle paylaşırdı , her seferinde dinlerdim onu çok üzülürdüm içim yanardı her seferinde ama ona bunu hiç belli etmez ve yakın bir kız arkadaşı gibi davranırdım . Sırf benimle konuşsun yakın olalım daha çok görüşelim diye . Şuan bana anlattığı o kızları yolda , orada , burada görünce kendimi ne kadar kötü hissediyorum . Bunları düşünürken gözümden yaşlar aktı ve Berkayın seslenmesiyle iç çektim . " Pelinnn " diyordu . " NE NE NE VAR " diye bağırarak karşılık verdim ona ve koşmaya başladım o sıra aklıma ilk kez Berkay 'ın ağladığı an geldi . Bir kız anlatmıştı bana aynı bu kıza benzer bir kızdı ; esmer , uzun boylu , simsiyah şaçlı ve yeşil gözlü ... Kafama dank etti hemen bu kız oydu . Berkayın tek severek çıktığı , biricik annesiyle kavga etmesine sebep olan ve sonra Berkayı terk eden kız - yani Ezgi sürtüğü - . Berkaya bağırdım " Ezgiydi o dimi , hiç değişmemiş , hala güzel , tıpkı bana anlattığın gibi , seksi , güüzel , çekici olan hatırladın mı ? Annenle kavga ettiğin , ilk defa onun için ağladığın , konuşmalarınızı bana okuttuğun , benim sizin yüzünüzden Emrenin omuzunda ağladığım sürtük , hatırladın mı ? " hıçkırıklarımın arasından zar zor konuşabilmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN YAKINIM
RomanceEn yakın arkadaşınız için sevdiğiniz kızdan vazgeçseydiniz. Sırf o mutlu olsun diye. Emre Pelini küçüklüğünden beri seven fakat Pelinin en yakın arkadaşını sevdiğini bilen, aynı arkadaş grubunda oldukları için ona açılamayan bir çocuktur. Pelin...