Глава 15

14 2 0
                                    

Настоящето

Най-накрая е Коледа. Като малка това беше любимият ми празник. Цялото ми семейство се събираше, смяхме се, понякога се карахме, имаше и много подаръци за мен, заради което и ми беше най-хубаво. Но после се случи всичко, всички празници избледняха и не ги помнех. Спомена по-скоро причиняваше болка, от колкото щастие. После празнувахме само с леля, което беше отчайващо понякога, но сега имах Джордж и това правеше Коледата ми много по-хубава и изпълнена с надежда. Надежда, че светлина винаги има.

Станах сутринта измих се и слязох в кухнята, където леля ми правеше гофрети. Винаги ядяхме гофрети на Коледа.
-Добро утро лельо!-казах й и за пръв път от много време наистина си мислех, че е добро.
-Добро утро Лизи!-отговори ми тя и ми се усмихва топло.-Джордж ще идва ли?
-Ще излезем по-късно и с Лия и Шон.
-Шон?
-Да гаджето на Лия.
-Двойна среща ли ще правите?-намигва ми тя
-Лельоо!
-Както и да е. После елате на вечеря в нас да отпразнуваме Коледа заедно.
-Ще ги питам, но сигурно ще искат да празнуват със семействата си.
-Да права си, но все пак ги питай. Или поне Джордж, за да се запозная с него.
-Добре лельо, излизам. До после!

Вече бяхме в кафенето. Лия й Шон ми подариха няколко книги, защото както си и помислих ще празнуват със семействата си. Аз също за всеки случай бях взела подаръци за тях. На Лия една чанта, за коато ми говори от доста време, а на Шон( с помощта на най-добрата ми приятелка естествено) му подарих ваучер от любимия му магазин за обувки. На Джордж на му дадох подаръка,макар че го носих, защото за мое огромно учудване каза на майка си, че ще прекара Коледа с мен, тя не беше много доволна от този факт, но прие при условие, че на другата вечер аз вечерям с тях. Аз естествено се съгласих.
-Радвам се, че най-накрая сте заедно. Това е страхотно! Моята най-добра приятелка с твоя най-добър приятел!
-Да, скъпа-отговаря й Шон. Далеч не толкова развълнувано, но той поплинцип рядко показваше емоции.
-Е, благодаря ти за помощта Лия, макар че ние се събрахме точно, когато ти се отказа.-подсмихвам се
-Шшт! Остави ме да се хваля, че съм събрала двойката на града!
-Двойката на града ли?-казваме в един глас
-Ама вие хора на отворяте ла социални мрежи?
-Не-отново отговаряме едновременно.
-Ето!-показва ни Лия. Коментари на момичета, които качват как Джордж е техен, луди негови бивши, които заплашват в инстаграм, че ще се самоубият ако той не тръгне с тях(още са живи) и най-важното, заради дебата дали съм мъртва или жива, някой който ни видял да се целуваме в един парк ни снимал и написал, че съм повече от жива. Някои казват, че съм преколено добра за него, други, че тою  епрекалено добър за мен. Някои ни се подиграват, дреги възхищават, все едно сме знаменитости.
-Еха...-въздъхвам аз.
-Това е...-опитва се да проговири Джордж
-Странно-допълва Лея
-Налудничаво-казвам аз
-Жалко-опитва Шон.
-Да това-тъжно ни се усмихва Джордж. Той не знае как да реагира нито пък аз, но се навеждам и го целувам леко по устните.
-Ще се справим заедно.-прошепвам до устните му и той ми кимва.
-Ето идея! Искйт двойка-ще им дадем двойка! Ще им наводним инстаграмите с наши снимки.
Джордж кимва.
-По-ведро! Коледа е!- и Лея започва да пее коледни песни и дърпа Шон да танцева с нея. Те излизат навън аз и Джордж се смеем и излизаме с тях. Лия тича напред и ние след нея и пристигаме на плажа. Тихо е, морето е спокойно и ние сядаме на пясъка. Лия продължава да подскача вади си телефона и пуска великата песен:"All I want for Christmas is you". Продължава да се върти в кръг, а Шон я вдига и двамата се въртят. Докато ги гледаме и се усмихваме Джордж ми подава ръка и не ме изчаква да я поема, а просто ме дръпва и на всяко "you" ме посочва аз също го соча и така четиримата се въртим и подсакаче и танцуваме и накрая той ме придърпва и ме целува, точно преди края на песента. Дълбока, страстна, изпълнена с любов целувка. Усмихвам се и отвръщам на целуваката му. И най-накрая си мисля, че съм щастлива, че намерих някой, който да ме обича истиски. Когато се отдръпваме виждаме, че другата двойка също се е развихрила.

Life is good(or not)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora