Step-Brother
KSJ🍓SeokJin pov.
Hepsi de bana şok olmuş bir şekilde bakarken yutkundum."S-sen, nesin? N-neyimsin?"
Derin bir nefes aldım ve konuşmak için dudaklarımı araladım.
"24 yıl önce terkettiğin kadının ve senin oğlunum."
Karşımda ki adam yutkunmuş ve koltuğa çökmüştü.
"B-ben, anlamıyorum?"
Tekrardan derin bir nefes aldım.
"24 yıl önce annemi terketmişsin, sen terkettikten 1 ay sonra annem hamile olduğunu öğrenmiş. Fotoğrafın arkasını çevirirsen anlarsın. Bana senden öldü olarak bahsetti, senin yaşadığını söylemedi."
Elinde ki fotoğrafın arkasını okuduktan sonra başını kaldırıp bana bakmıştı.
"Ben ona, geçen ay bir mektup yazmıştım ama cevap alamadım. O neden gelmedi?"
Yutkundum, anında dolan gözlerimi yukarı çevirerek akmalarını engelledim ve geri ona baktım.
"O, öldü."
Ağzımdan sadece bu kadarı çıkmıştı. Boğazıma sanki bir yumru oturmuş gibi hissediyordum, konuşmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu.
"Ne?"
Derin bir nefes aldım.
"İki yıl önce, kanser teşhisi konmuştu, akciğer kanseriydi."
"A-anladım."
Başını eğmiş öylece dururken, içimi kemiren soruyu yönelttim.
"Neden bıraktın?"
Başını kaldırıp bana baktı.
"Annemi.. neden bıraktın? Annemin sevgisi sana yetmedi mi? Neyinden şikayetçiydin?"
Bana bir süre bakmış konuşmak için ağzını aralamış ama diyecek bir şey bulamayınca ağzını kapatıp başını eğmişti.
"Diyecek bir şeyin yok değil mi?"
Yine bir şey demediğinde derin bir nefes alıp kalktım.
"Güzel."
Ona eğilip, elinde ki fotoğrafı aldım.
"Size, ailenizle mutluluklar diyeceğim ama zaten neredeyse 24 yıldır bu mutluluğu sürdürüyorsunuz, değil mi Bay Wang?"
Samimiyetsiz bir gülümseme verip evin kapısına ilerledim.
"B-bekle."
Olduğum yerde durup, bir şey söylemesini bekledim.
"Biliyorum, belki bunu istemeye yüzüm yok ama.. b-bizimle, benimle kalamaz mısın?"
Ona baktım.
"Ne?"
"Biliyorum, yüzsüzlük belki ama.. b-benim oğlumsun ve ben seni yeni bulmuşken, benimle kal lütfen."
Derin bir nefes aldım.
"Anneannem orada ve benim.. tüm düzenim de orada ben, bilmiyorum. Ayrıca sen evlisin, bu evde tek yaşamıyorsun, senin de bir düzenin bir.. ailen var. Kimseyi rahatsız etmek istemem."