Step-Brother
KSJ🍓Y/n pov.
Anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. İçeri adımlayıp hemen ayakkabılarımı çıkarttım ve ev terliklerimi giyerek hızlı adımlarla odama çıktım.Odama girdiğimde kapıyı kapatıp kendimi yatağa attım. Tavanla bakışırken aklıma o an gelmiş istemsizce utanmıştım. Yastığını alıp yüzüme sıkıca kapattım ve yastığıma normalde de çok sesli olmayan bir çığlık bıraktım.
Flashback Y/n pov.
Gözlerim kapalı hâlâ beklerken kulaklarımı bir telefon melodisi doldurmuştu.Benim telefonumun sesi değildi.
Yüzümün çok yakınında hissettiğim sıcak nefesin uzaklaştığını hissetmiştim. Çok geçmeden de telefon sesi kesilmiş ve derinden gelen bir ses duyulmuştu.
"Efendim baba?"
Yutkunup derin bir nefes aldım. Hâlâ kapalı tuttuğum gözlerimi açıp telefonla konuşan bedene baktım.
Az önce biz, öpüşecektik.
Bakışlarımı cama çevirerek dışarıyı izlemeye başladım. Ellerimi kucağımda birleştirdim.
Telefonda ki konuşmayı sonlandıran beden bana bakmış ardından da arabayı çalıştırmıştı.
Flashback end.
Seokjin pov.
Arabadan inip eve giren bedene bakıp derin bir nefes aldım.Yarım saat önce, kardeşimi öpecektim. Evet, kardeşimi.
Hala o anı düşündüğüm için içimden kendimi en güzel dileklerimi(!) iletip kemerimi çıkarttım.
Sonunda eve girdiğimde anahtarı hemen yanımda olan şifonyere attım. Etrafta gözlerimi boş boş gezdirdikten sonra odama çıktım.
Odama girdiğim gibi ilk işim odamda bulunan ebeveyn banyosuna girmek olmuştu.
Üzerimdekilerden kurtulup kendimi sıcak suyun altına attım.
Gözlerimi kapatarak, suyun yüzüme çarpmasına izin verirken beynime dolan görüntüler ile dişlerim arasından kendime bir küfür savurdum.
O senin kardeşin Seokjin, ondan hoşlanamazsın. Ona verebileceğin en iyi sevgi bir abi sevgisi, daha ilerisini bile düşünemezsin.
Ama düşünüyorum...
{...}
Y/n pov.
Gözüme gelerek, gözlerimi acıtan güneşle uyanmıştım. Sırt üstü yatarak ellerimi gözlerime getirerek ovuşturdum.Kalktığım gibi ilk banyoya gitmiş elimi yüzümü yıkadıktan sonra kısa bir duş almıştım.
Aynadan üzerimde ki kıyafetlerime bakıp onay verdikten sonra odamdan çıktım.
Mutfağa girdiğimde, ilk gözüme çarpan mutfak masasında oturan Jin olmuştu. Bir anlığına gözlerimiz kesiştiğinde hemen gözlerimi kaçırdım ve annemin yanağını öptüm.
"Günaydın herkese."
Kısa bir gülümseme verip masaya oturdum.
{...}
Ayakkabılarımı giyerken, Jin'de gelmiş her sabah olduğu gibi birlikte çıkıp arabaya binmiştik.
İkimizden de çıt çıkmıyordu ve benim aklıma ise sürekli dün geliyordu. O an. Tanrım, çok yakındı..
"Dersin.. ne zaman bitiyor?"
Arabada ki ölüm sessizliğini ilk bozan Jin olmuştu.
Dışarıyı izlemek için çevirdiğim başımı ona çevirerek, gözlerimi onun yüzünde gezdirdim.
"Umm, 3 gibi bitecek. Neden?"
Bana göz ucuyla baktıktan sonra geri önüne dönmüştü.
"Bu gün, derslerim erken bitiyor. O yüzden sordum. Seni almamı ister misin?"
Ne düşünceli ama değil mi?
Kardeşi olarak görüyor çünkü seni.
İçimde ki sesi susturup ona cevap verdim.
"Gerek yok. Kendim de gelebilirim."
Gülümsedim.
"Pekala."
Başımı geri camdan dışarı çevirerek, gözlerimi dışarıya diktim.
{...}
Seokjin pov.
Dersimden çıkıp, yanımda ki iki arkadaşım ile kantine inmiştik. Etrafta göz gezdirerek oturacak bir yer arıyorken gözüme takılan görüntüye baktım. İstemsiz kaşlarım çatılmıştı.Bu yakınlık da neyin nesiydi böyle?
EHEHEHEHEHEHEHEHHE