ELDRİN'İN DÜŞÜ

2 1 0
                                    

'Altı ordu karşılaştığında,
Kan akan topraklarda.
Başladı çağlar boyu sürecek olan,
Aldron'un buyruğunda düştü düşman.
Kadimlerin salonunda sunulan,
İlk buyruğun sahibi oldu Aldron.
Balkrek ile göçtü fani hayattan,
Son oyunu tuttu yokolanın.
Lanete bağlandı soyu Aldron'un.'

Ayıldığında başında Bulufaer dikiliyordu, Eldrin'e elini uzattı dostu ayağa kalkınca "Bu gece kaçacağız elfler ile konuşmalıyız yoksa Baltinor her yeri yakıp yıkacak meclis bunu engelliyemez." "Haklısın ama onlara güven olmaz, kendi liderlerine İlsord'a bile ihanet ettiler." "Başka çaremiz yok dostum mecburuz." Kapıya yaslanarak kulağını dayadı ve dışarıyı dinlemeye koyuldu. Eldrin rüyasından bahsetmemişti çünkü hiç ilginç bir yanı yoktu, eli kılıç tuttuğundan beri aynı rüyayı görüyordu her seferinde göğüs kafesinin tam ortası sızlardı, Aldron'un ölürken aldığı yaranın olduğu yer evlatlarından kim lanetini taşımak için seçilmişse yaranın aynısı kocaman bir iz olarak doğuştan gelirdi el değmez bir şeydi o kadar berbat bir durumdu ki ne niyetle dokunulursa dokunulsun kemikleri kırılacakmış gibi hissederdi. Tek çaresi Argnel taşıydı o da tedavi etmez sadece kıyafet giydiğinde zırh kuşanıldığında acıyı keserdi.

Bulufaer, Eldrin'e yaklaşarak "Hiç bir şey çaktırma hazırlan yere uzan  geliyorlar." Dedi. Eldrin denileni yaptı. Kapıyı açan gardiyan seslenmesine aldırış etmeyerek dikkatini çekmişti, o sırada Bulufaer gardiyanın belinde ve kapıda ki anahtarları görünce gardiyanın kemerinde ki anahtarı çalmak için hamle yaptığında, gardiyan ani bir hamle ile arkasını döndü. Eldrin gardiyanın hayalarından tutarak sıktı ve kaldırarak yere vurdu gardiyan, gardiyanın attığı çığlıklar dikkatleri odanın olduğu tarafa çekmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Uttroc'un evlatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin