Hell down, heaven down |26

219 22 12
                                    

Hell down, heaven down

Livin' in the same town
Tryna find something new
Broken picture frame
I've been frozen in
Tryna find a better view

This ain't real, this ain't cool
This ain't what I signed up to
This ain't right, it's no good
No good, oh.

- Changing, Sigma ft. Paloma Faith 

  Ma bucur ca acum nu pleci asa des. Stai cu mine dar esti la fel de secretos. Esti atat de misterios uneori, nu stiu ce gandesti sau ce simti. E ca si cum intru intr-un labirint de fiecare data cand sunt cu tine. 

  Esti ca iadul si raiul combinate intr-o persoana. Si sunt indragostita de acest lucru. Poti trece asa repede de la o stare la alta, poti fii dulce si dur, in acelasi timp...

  

  M-am asezat in poala ta, cerandu-mi asta. E seara iar racoarea se asterne, la fel si intunericul. Mi-am lasat capul pe umarul tau, asteptand sa vorbesti. Am ascultat respiratia ta calma si priveam cum pieptul tau se misca incet si constant. 

  - In seara asta o sa plec, putin, okay? 

  

  - Stai mult? am murmurat, jucandu-ma cu cateva suvite de-ale lui. 

  - Nu stiu, dar nu-ti face griji. O sa vin pana dimineata. E ceva de mers pana acolo.

  

  - O sa fie si Sid?

  Si-a incordat maxilarul si mi-a dat niste suvite dupa ureche. 

  

  - Da, va fi si el, de ce? 

  - Doar intrebam, ridic din umeri. Sid pare sa fie de treaba si responsabil. 

  - Si eu nu-s responsabil?

  - Depinde, chicoteste usor. 

  S-a ridicat de pe marginea patului, tinandu-ma in continuare. Nu vreau sa plece, vreau sa petrec fiecare clipa alaturi de el. 

  - Chiar trebuie sa pleci? am oftat. 

  

  - O sa vin repede, okay?

  M-a sarutat usor, framantandu-si buzele de ale mele. M-a lasat pe pat, iesind din camera. Presupun ca ne vedem maine dimineata, nu? 

A/N: A fost un sarut, oameni buni, saruuut :))) everyday update 

Pale moon | Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum