Come home |11

204 19 13
                                    

And so I thought I'd let you know
That these things take forever
I especially am slow
But I realize that I need you
And I wondered if I could come home

- Bright Eyes, First day of my life

  M-am saturat de asta, sa se poarte zilnic ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ca si cum nu ar veni noaptea tarziu, de cele mai multe ori beat sau euforic. M-am saturat sa-mi mint parintii doar ca sa nu-si faca griji in legatura cu el. 

  - Adu-mi o pastila, murmura el, stand in lumina lunii pe marginea patului. 

  - Nu mai sunt. Mama si tata au intrebat unde au disparut si le-am spus ca le-am aruncat din greseala.

  - Bine. 

  I-am privit spatele, omoplatii, ceafa. Era incordat, ii era rau si cu siguranta nu voia ca eu sa-i stau pe cap. Simt ca ne pierdem relatia. 

  - De ce vii asa tarziu mereu?

  - De ce te intereseaza?

  - Pentru ca sunt sora ta.

  - Am douazeci si doi, ma descurc singur si fara sa te implici tu.

  - Atunci comporta-te ca atare. 

  M-am dat jos din pat si am deschis sertarul noptierei lui, luand de acolo o folie noua de pastile pe care i le-am cumparat eu. 

  Poate ca ai nevoie de mine, stii?

A/N: Deci, Justin are 22 in Pale Moon pentru ca, de ce, nu? Si acum da, pare ciudat ca nu s-a mutat si inca sta cu parintii dar se presupune ca ei nu au o situatie financiara foarte buna, plus, el nu e in stare sa-si stranga bani daca tot merge prin cluburi etc. 

  Apropo, melodia de la media e viata ♥ 

  Si inca un apropo, de maine ne intoarcem la *efecte dramatice, eventual un background cu Titanicul pe fundal, melodia alea, alea*  scoala. Deci, o sa postez in weekend-uri. ;) 

  

  

Pale moon | Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum