TANITIM ♥♥

1K 22 1
                                    

Şebnem:Çok güzel bir kız.Ukala,özgüvenli.En yakın arkadaşları kainat ve almilla.( en yakın arkadaşlarına 2 kişi daha eklenecek) zaten aynı evde kalıyolar.(bahçeli ev).köpeği var.
Kainat:Masum bir kız.aynı zmandada güzel.en yakın arkadaşları almilla ve şebnem (" " " " ") zaten aynı evde kalıyolar.(bahçeli ev).kedisi var.
Almilla:Kıvırcık saçlı.yogoyla ilgilinen.şirin bir kız.en yakın arkadaşları kainat ve almilla. (" "" " )zaten aynı evde kalıyolar. (Bahçeli ev).tavşanı var.

(Biliyorum tavşan kedi köpek aynı evde yaşamaz ama şebnem almilla kainat nasıl birbirlerine uyum sağladılarsa hayvanlarda birbirlerine arkadaşlık konusunda uyum sağlayabilirler.)
           [Hayvanların adları]

Köpeğin cinsi maltese terier.(multimediadaki resim).adı AŞK.

Kedi ise van kedisi.(multimediada).adı ŞAŞKIN.

Tavşanın cinsi yok..(multimediadaki resim).adı AŞKİTO.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Selim:Yakışıklı.romantık.Az da olsa Ukala.en yakın arkadaşları can ve özgür.(en yakın arkadaşlarına 2 kişi daha eklenecek. )zaten aynı evde kalıyolar.(bahçeli ev.)köpeği var.
Can:Yakışıklı. Komik.uzun boylu.en yakın arkadaşları özgür selim.(" " " " "  ")zaten aynı evde kalıyolar.(bahçeli ev).kedisi var.
Özgür:Komik.çok romantik.en yakın arkadaşları selim can.(" " " ""  " " " ")zaten aynı evde kalıyolar.(bahçeli ev . Tavşanı var.

      [ Hayvanların adları]

Köpeğin cinsi golden.(multimediadaki resim)adı TAŞKIN.

Kedinin cinsi van kendisi.(multimediada var).adı AŞK IM.

Tavşanın cinsi yok.(multimediadaki resim).adı MAŞK.
FARKETTİYSENİZ HAYVANLARIN İSİMLERİNDE AŞK KELİMESİ VAR.
İYİ OKUMALAR....■■□□☆☆★★♡♡♥♥

(ŞEBSEL) AŞK-IN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin