MAHSUR

378 20 6
                                    

Selim

Şuan teknede oturduk sessiz sessiz oturuyoruz.

Ş:ee anlatsana

S:geçmişimi mi

Ş:evet

S:ailem bana çok fazla bakmadı . Ben hep kendim büyüdüm.teknemi bile ben aldım.

Ş:tamam daha fazla yaranı deşmiycem.gerçekten anlatmana gerek yok.üzülme.

Sadece gülümsedim.
Şebnem

Ben tam gidelim mi dicekken.birden dalga başladı.teke çok şiddetli sallanıyodu.ayağa kalktığım an selimin kucağına düştüm.kalkmak istedim ama sallanmaktan kalkamıyodum.

Ş:selim napıcaz

Selim hala gözlerimin içine bakıyodu.

Ş:heyyyy

S:he.

Ş:napcaz diyorum.

S:ben tekneyi limana süreyim o zman

Ş:bi zahmet.

Selim zarda olsa kalktı.

Birden buyuk bir dalga gelip yatı devirdi.ben suya düştüm.çırpınarak yüzeye çıktım.

Ş:seliiiimmmm

Gecenin karanlığında denizşn ortasında mahsur kalmıştım.yüzme  bilmediğimden çırpınıyordum ama artık dayanamayıp kendimi suyun derinliğine bıtaktımm.birden birisi beni denizin altından kucaklayıp suyun üstüne çıkardı. Bu selimdi.

S:iyi misin.

Çok dalga oldugu için gözüme deniz suyungiriyordu.

Ş:i-yiyim.nasıl kurtılcaz buradan .

S:yüzerek

Ş:ha.ben bikere yüzme bilmiyomm.

S:bana tutunursun o zman- aaa yatın içinde yedek şişme kayık vardıı.

Ş:ayyy hadi al.

S:nasıl alıyım şebnem .kaybolmuştur o.yat battı yani.

Ş:off napçaz yaa- aaa ordaa valla orda bak şu uzaktaki.

S:şebnem o değil.

Ş:n-e peki o.

S:bilmiyorum ama kesin kötü bişey.

Ş:nasıl yani.

S:köpekbalığı.

Ş:neeeee!!!!

S:bağarmaaa daha çok dikkat çeliyosun.ve o daha çok buraya yaklaşıyo.heykel gibi durcan işte.

Ş:tamam

Korkunç köpek balığı daha çok yaklaşıyordduu.gittikçe korkmaya başladımm.1 metre ilerideydi resmen.böylece o üzerindeki dikeni daha korkutucu gözüyordu.

Deniz tuzlu olduğu için bacağımdaki minik yaranın kapuğu açılıyordu bu olayda bacağımın kaşınmasına sebep oluyordu. Sessizce

Ş:bacağım kaşınıyo.

S:sakın kaşıma.yoksa seni fena ısırır.

Artık dayanamayıp kaşımaya başladım.fena yolmuştum onun için kanlar akıyodu.

Ş:kanıyo.

S:ne........eyvahh yaa.

Köpekbalığı yavaş yavaş yaklaşıyordu.

Ş:sıçtıkk....


(ŞEBSEL) AŞK-IN BEDELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin