NE CİDDENMİ?!

1.5K 65 19
                                    


Five: Ahhh tanımadığımız ve daha gücünün olup olmadığını bilmediğimiz birini akademiye getirmek için gücümü kullanmam.

Allison: HEY!

...dedi ve Five'a ve imalı bir bakış attı Allison

Five: Pff peki ama şunu bilin o Reginald denilen kişi olmasaydı bunu yapmazdım biliyorsunuz.


     Dedi Five ve diğerleriyle birlikte kızın yerini aramaya başladılar.O sırada bizim kızımız Y/N'ye bakalım:

*Y/N uzun bir duştan çıkmş ve şarkı dinliyordu* 


Y/N: La la la no wayyy i call the copss (Y/N deli bir genç kız evet cidden saçmalayabiliyor onu böyle sevin cnddjjefbdsj)

*Y/N üstünü giyinmiş yatağında zaman öldürmeye çalışıp bi andan telefonuna bakıyordu*


Ve bi anda önüne 5 numaranın fotoğrafı önüne çıkar Y/N  5 numarayı seviyordu (o anlamda değil oçlar idol olarak fnkrgbkrjfjfn) ona bir fan hesabı bile vardı 5 numaranın telefon kullanmamasına rağmen...


Akademi ise 8 numarayı ararken birkaç ev bulmuşlardı o evlerden en yakın olanına girmeye karar verdiler ayrıca planlarıda hazırdı Allison kızı gücüyle uyutacaktı Five ise diğerleriyle birlikte kızı alıp akademiye gideceklerdi fakat umulduğu gibi gerçekleşmedi...

Klaus: Heyy bizim 8 numara içiyormudur dersiniz ha vkjjdkhfjksejdmknfk

Vanya: Klaus artık farkına var 15 yaşındasın sen !


Five gözlerini devirdi ve gruptan ayrıldı(öç yavrum) ilk eve girdi gözünü açıp kapamaya fırsat vermeden bir odaya daldı ve tabiki tadaaaa oda Y/N nin durduğu oda...


Y/N 5 saniye gibi bir süre konuşamadı sadece dediki: NE CİDDENMİ!?

8 Numaranın Doğuşu THE UMBRELLA ACADEMYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin