Edward evet Edward! neden arıyor beni tam onu unutmuşken. Kapattım telefonu. Acamazdim. Israrla arıyordu. En son açtım yarım Türkçe siyle konuşmaya başladı. "Hey Melis açtın sonunda beni dinlemelisin."
Hiçbir şey söyleyemedim. "Edward beni arama" dedim.
"Yanlış anladın beni.Ben seni üzecek bir şey yapmadım,yapamam. Ben seni seviyorum."
"Kapat Edward. Lütfen." Ağlamaya başladım. Daha fazla tutamadım gozyaslarimi.
"Melis oraya geliyorum"
"Gelme Edward gelme"
"Ozledim seni Melis sende beni ozlemissindir."
"Hayır Edward benim se. sevgilim var"
Telefonu kapattım. Yeniden çaldı.
"Lanet olsun arama beni" ama ses Edward'a ait değildi.
"Sen telefonları böyle mi açıyorsun peri." "Efendim ? Kimsiniz "
"Kerem ben tanımadın mi ?"
"Ne söyleyeceksen söyle isim var"
"Bir kahve içelim mi?"
"Tabikide Hayır"
"Öyleyse aç kapiyi"
"Pardon"
"Aç kapıyı kapıdayim seninle konuşmam lazım. "
Bu çocuk gerçekten gerizekalı istemiyorum anlamıyor. Nerden aldı numaramı? Evimi nerden buldu? Mecbur kapıyı açtım. Ukala içeri daldı. Salona geçti oturdu. Karşımdaydi. Tipide fena değilmiş. Hoş çocukmus.
"Ne diyeceksin?"
"Lafı fazla uzatmayacagim peri.Hos kızsin senden etkilendim. Benimle çıkmanı istiyorum."
Neydi bu şimdi. Çıkma teklifi mi?
"Senin Sözlüğü'nde Kibarlık yok galiba. O soru karşı tarafa sorulur. İstemeyle olmaz"
"Ben istiyorum sende istiyorsun demekki olabilir."
"Ben istediğimi söylemedim."
"Ama istiyorsun"
Haklıydı bu tavırları hoşuma gitmeye başlamıştı.
"Tamam deneyelim"
Şaşırdı beklemiyordu. Birden ayağa kalktı. Bana sarıldı. Bende Edward a yalan söylememis olmuştum. Artık erkek arkadaşım vardı. Olanları hemen Simay a anlattım. Meğerse o çocuk hiç öyle biri değilmiş çok iyi biriymis. O zaman aşktan mi öyle davranıyordu. Bana aşık biri ne hoş bir şey. Tamam tamam bende etkilendim ama birazcık. Simay beni heyecanla dinliyordu. "Sen sadece etkilenmemissin resmen aşık olmuşsun kızım" dedi.Sasirdim. Doğru olabilir miydi? Aşka inanmayan ben aşık mi olmuştum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sensin
RomanceLondra'da doğup büyüyen aldatıldığı için babasının yanına İstanbul'a geldi Melis.Çıktığı sabah koşusunda Kerem ile tanıştılar.Birbirlerinden etkilenmiş olmalarına rağmen hayatlarını anlatmadılar.Peki telefon numarasını bile almadığı Kerem'i nasıl bu...