6. bölüm

61 3 0
                                    

Edward i havaalanina bıraktım. Vedalastiktan sonra Antalya ya doğru gitmeye başladım. Agliyordum. Geçmişime hatalarıma. Az önce kerem den ayrılmıştim. Kendime inanamiyordum. Ama Edward ı da özlemiştim. Kerem onu da seviyordum. Ne yapacaktım ben. Beni en iyi halam anlar. O çok güzel tavsiye verir. Yola dikkat etmeden gidiyordum.
Bir anda beyaz bir ışık gördüm. Sonra her yer karardı.
Bayılinca ruhun bedeninden ayrılırda her şeyi görürsün ya ha işte ondan oldu bana da. Arabamin halini görüyordum. Ne kaza yapmışım ama. Araba eskiden araba idi demezsin. Ambulans a bindiriyorlardi beni. Ne olmuş bana öyle acaba yaşar miyim ? Hastahaneye goturuyorlar beni. Babam hastahane kapısında bekliyordu beni. Kerem i arada gözlerim. Ama yoktu. Neden gelsin ki. Daha az önce ayrılmıştim ondan. Ameliyata aldılar hemen beni. Kapıda kendi ameliyatımin sonucunu bekliyordum. Babam perişan bir haldeydi. Saatler geçti hala ses yoktu. Sonunda biri çıktı kapıdan .
"Hastayı kaybediyoruz acil kan lazım"
Oluyor muyum ben nasıl yani böyle mi bitiyor ?
"Benim kanım onun kanı ile ayni grupta"
'Edward'
Koşuyor ve ağlıyordu. Arkada abim eşi yeğenim annem ve seina vardı. Simay ve Kağan gelmişti ama Kerem yoktu. Neredesin kerem?
3 gün geçti ve ben hala yogun bakimdayim. Oda da beklerken kapı açıldı. Giren Kerem idi.
'Melis perim. Kar tanem. Aç gözlerini. Aç ki bana kendini affettir. Beni beş dakikalığına soktular odaya. Ama ben cikmayacagim seninle burada kalmak istiyorum ne olur uyan.'
Sanirim benim için uyanma vakti gelmişti. Elimi tuttuğunda parmağımi kipirdattim. Hemen doktoru çağırdı. Gözlerimi açmıştim ama ben neredeydim?
Hiçbir şey hatırlamıyorum.
Odaya bir adam ve bir kadın girdi.
'Kızım iyi misin ? '
'Siz kimsiniz ?'
'Ben babanım bu da annen hatirlamadin mi ?'
'Hayır '
Taburcu olmuştum. Eve getirdiler beni. Abim dalga geçiyordu benimle. Seina geldi yanıma.
'Hey Melis hatırla beni ya da boşver hatırlama iyi hatirlamazsin zaten'
'Üzgünüm ama sen kimsin '
'Ben Seina senin Londra da ki en iyi arkadaşın hatta her şeyin im.'
'Bana beni anlatır misin?'
'Annen ve baban ayrı. Bir abin var abinin bir yaşında kızı var. Ve Edward hatta haberimin olmadığı Kerem var.'
Saatlerce konuştuk. Ama hiçbir şey hatirlamadim.
Bir ay sonra okula gittim. Kantin de kahve içerken biri geldi yanıma.
"Merhaba ben Kerem"
....

Aşk SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin