1.

1.4K 36 3
                                    

Hej mam na imię Lexy Chaplin, mam 16 lat. Pochodzę z małej miejscowości. Nie byłam przyzwyczajona do ludzi, inaczej mówiąc nie ufałam ludziom.

Spytasz pewnie ,,dlaczego,,

Dlatego że w mojej szkole, miałam ,,przyjaciół,, na chwilę.
Takich przyjaciół, których nie życzę nikomu. Gdy mówiłam im moje sekrety oni po prostu na następny dzień rozwieszali plakaty na ścianach z moim sekretem.

Właśnie dzięki temu nie ufałam już w pewnym sensie ludziom, za to co inni mi zrobili.

Chociaż była taka zarąbista osoba w moim życiu, która mnie rozumiała była to Julia Kostera. Razem chodzilyśmy na autobus, którym jechałyśmy do miasta. Robiłyśmy sobie nocki razem, oglądałyśmy netflixa. Byłyśmy very crazy and stupid. Chociaż nie byłyśmy sisters, pomagałyśmy sobie i wspierałyśmy się w trudnych momentach. Więc stwierdziłam że ta dziewczyna jest moją tak jakby sister. Lecz dzięki niej już się nie ,,bałam,, ludzi, Julka po prostu mnie zmieniła na osobę pozytywną.

Jak ją poznałam ?

Już wam tłumacze.
Kiedy mnie wyśmiewano na korytarzu, i boys z mojej class zaczęli mnie popychać, stanęła w mojej obronie powiedziała : myślicie że jesteście fajni, kiedy poniżacie innych? Widać że nie !
I od tego momentu się przyjaźnimy.

- Lexy!!! Zejdź, i zobacz co dostałyśmy ! - krzyknęła Julia

______________________________________________________________________________________

Skróty :

Julia Kostera - J

Kacper Blonski - K

Lexy Chaplin - L

Marcin Dubiel - M

Stu - S

Agata - A

-------------Dodatkowe----osoby-------------------

Monika Kociołek - MK

Patrycja Mołczanow - PM

Natalia Natsu Kaczmarczyk - N

Karol Pieszko - K

Karol Friz Wiśniewski - F

Karol Blowek Gązwa - B

Julia Żugaj - JŻ

Paulina Kobus - P

Jan Pacio Patecki - JP

Jakby ktoś doszedł nowy to poinformuje was np. właśnie na dole ,,strony,,

___________________________________________

Od twórcy :

Hejka
Ogólnie mam nadzieję że książka wam się spodoba, będę ciężko pracować nad nią czyli siedzieć mega długo żeby napisać kolejny rozdział. Rozdziały będą się pojawiać wieczorem. Jak nie będę miała weny twórczej, to napisze rozdział jakiś innym razem.

Papatki, pozdrawiam cieplutko ❤️🥺
___________________________________________

✨School Surviving Against Bad People✨ [W Trakcie] ✨ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz