(Jade Pov)
'Pezz please vertel nouuu!!' roep ik maar nog een keer omdat ze heel stil blijft. 'Je word echt niet boos toch?' vraagt ze smekend en ik knik 'Wat is er dan zo erg dat ik boos zal worden?' vraag ik verbaast. 'N-nou dit dus' zegt ze en knijpt even haar ogen dicht. 'We hebben je gefilmd, nouja ik heb je gefilmd alleen heb ik het begin gemist, maarja Leigh en jessy hebben je dus opgegeven voor X-factor terwijl ik achter jou aanging.' zegt ze en ik staar haar aan met open mond en ogen wijd open. 'M-maar...Ik... ehh.' stotter ik. 'Jade je hebt een geweldige stem, en die moet ontdekt worden' zegt Perrie overtuigend 'O-oke ik doe mee' zeg ik dan, ik ben verbaast van me zelf. ' Dit jaar is een bijzonder X-factor jaar, met verrassingen maar ik heb geen idee wat die zullen zijn' rateld Perrie. 'Zullen we gaan zwemmen?' stel ik voor 'Eh ja is goed maar ik heb geen bikini' antwoord ze verbaast. Ik sta op en loop naar mijn kast en pak twee bikini's der uit en gooi een witte naar Perrie 'Kleed je maar om in de badkamer, ik kleed me hier wel om' zeg ik terwijl ik haar de badkamer wijs. Ik trek mijn kleren uit en doe mijn rode topje en zwarte broekje (zie media) aan en pak mijn mobiel en zonnebril en wacht tot Perrie klaar is, Al snel komt Perrie en de bikini zit haar gelukkig goed. 'Kom' zeg ik en pak haar arm en trek haar mee naar de deur. Al snel staan we in de lift en druk ik op het knopje voor de 8ste verdieping en de lift zoeft omhoog. Samen lopen we naar het zwembad en ik loop gelijk door naar zo'n balie waar je handdoeken kan krijgen en pak er twee. Ik spot 2 lege ligstoelen en gooi onze handdoeken erop 'zo die stoelen zijn geclaimd!' Roep ik vrolijk naar Perrie en ren naar het zwembad. Perrie komt achter me aan en we plonzen tergelijkertijd in het zwembad. Als ik boven kom wordt meteen weer naar beneden getrokken door Perrie, ze kijkt me lachend aan waardoor ik in de lach schiet en mijn mond open doe. Meteen stroomt mijn mond vol en ik zwem zo snel ik kan naar boven en begin super hard te hoesten. 'Gaat alles wel goed?' vraagt een vrouw en ik draai me om en kijk recht in de ogen van Beyoncé. 'J-ja hoor' mopel ik en ze kninkt en loopt weer weg. 'ooohhhmyyyygawwwddd daaatt waasss Beyoncé!!' roept Perrie hyper. 'Jaaaa III knowww' roep ik ook hyper terug omdat ik snel aangestoken word met hyperheid (is dat wel een woord?)
~ een week verder ~
Ik kan het gewoon niet geloven dat er pas een week voorbij is, het is echt super gezellig in de klas. Jessy, Leigh, Perrie en ik zijn super goede vriendinnen geworden. 'Ooohhmyyygawwddd ik hoor de brievenbus' roept Perrie zenuwachtig via Skype en ze staat op en rent naar de voordeur. Als ze weer zit heeft ze een lijkbleek hoofd en kijkt zenuwachtig naar de brief 'Maak open dan' roep ik want ik wil ook wel weten of ze naar de audities mag, langzaam haalt ze de brief uit de envelop en vouwd hem open. 'Beste Mevrouw Edwards, hierbij willen we u graag uitnodigen om naar de audities te komen voor de X-factor. met vriendelijke groet Simon Cowell, Cheryl Fernandez-Versini, Mel B and Louis Walsh.' vertelt Pez met een piepstem. 'Pezz ik ben zo terug, ik zie de postbode' zeg ik en leg de laptop op de stoel en loop naar de ingang van het hotel 'Heajj heeft u misschien een brief voor dit adres?' vraag ik beleeft maar toch heel zenuwachtig 'Ehmm... wacht even kijken hoor' zegt de jongen en spit de tas door en pakt er 2 brieven uit, snel kijk ik ze door maar het zijn 2 rekeningen. bijna in tranen loop ik weer naar binnen en Perrie ziet het meteen en kijkt me bezorgt aan 'geen brief of niet uitgenodigt?' vraagt Pez 'geen brief' antwoord ik en probeer met moeite mijn tranen binnen te houden. 'Wil Jade naar het kantoor op verdieping 9 komen aub' schalt er opeens door het hotel en ik pak de laptop en loop naar de lift. 'wat zal er zijn' vraag ik aan perrie en ze haalt haar schouders op. al snel sta ik voor het kantoor en klop aan 'binnen' word er geroepen en ik open de deur en loop naar binnen. 'Ga zitten zegt mijn vader en ik leg de laptop op de stoel naast me, 'Hoi Perrie' zegt mijn vader opeens 'Hoi meneer' zegt Perrie terug en ik grinnik 'Pap waarom moest ik helemaal naar de 9e verdieping komen, dus vertel op wat is er zo belangrijk' zeg ik met een grijns 'nou er zijn twee dingen, 1 slecht ding en 1 goed ding wat wil je eerst horen?' vraagt hij nieuwsgierig. 'doe het slechte' zegt perrie 'want dan wordt meestal het beter net iets beter' en ik knik 'het slechte eerst pap' zeg ik en kijk hem aan. 'Ik weet dat je dit niet leuk gaat vinden maar toch ga ik het zeggen..... Ed komt niet meer naar ons hotel want hij heeft een belangrijk iets de komende maanden en daarvoor krijgt hij onderdak daar' zegt mijn vader. nou beginnen de tranen echt over mijn wangen te lopen, want ik mis mijn beste vriend echt heeeeeel erg. 'eajj meisje het komt wel goed' probeert mijn vader. 'wat is er dan zo damm belangrijk dat hij zijn beste vriendin laat zitten' roep ik boos 'dat kan ik niet zeggen, sorry lieverd' zegt mijn vader. 'Jadiee we vinden hem wel en dan gaan we zorgen dat hij het verteld' zegt pez overtuigend in de poging om me op te vrolijken. 'meneer, u heeft het goede nog' zegt Perrie tegen mijn vader en hoop straalt uit zijn ogen. Hij opend een laadje en haalt er een brief uit, 'dat is toch niet de brief die ik denk dat het is'mopel ik 'wat?'vraagt mijn vader 'ehm niks' zeg ik en krijg een rood hoofd. 'Deze si voor jou'zegt hij en geeft me de brief. Beste Mevrouw Thirlwall,...........
~ 1083 words ~
Moehahaha sorrryyy vooor de kliffhanger (eeen heeeeeelleee sclechte 0,0) hoop dat jullie dit een beetje okey vinden en anders jammer dan ik heb hier mijn best op gedaan xx Rache
Vote? Comment? Rea? <<<<< die 3 dingen zouden leuk zijn.
JE LEEST
I've got The Styles {1D} ~On Hold
FanfictionHeajj mijn naam is Jade Thirlwall, Ik ben 17 jaar en studeer aan een academie voor dans, zang en drama in Londen. Vroeger woonde ik in Framlingham, in Engeland, maar daar is iets ergs gebeurt en ben ik met mijn ouders verhuist naar London. Daardoor...