♫ Ik heb een video van Louis in media staan, hij speelt op de piano 'How to safe a life' het is echt mooi gespeelt xxx veel plezier met het lezen van dit hoofdstuk! ♫
~ Am I still not good enough? ~
(Jade Pov)
Ik word wakker als ik mijn wekker hoor afgaan, het is vandaag mijn eerste schooldag. Vorige week ben ik naar London verhuisd. Ik zucht hard en sla de dekens van me af en loop naar mijn kast. Ik zucht weer als ik mijn kast zie, wat moet ik aan. Na ongeveer 5 minuten staren pak ik een blauw rokje en een zwart topje, ik pak ook mijn bretels en lange grijze sokken en loop naar de douche. Ik was mijn haar met mijn Kokos shampo, als ik klaar ben draai ik mijn natte haren in een knot en pak mijn föhn en blaas mijn haar droog. Ik trek mijn kleren aan en pak mijn grijze laarsjes met hak en doe ze aan en loop terug naar de badkamer voor mijn make-up, ik ben niet zo'n persoon die helemaal onderzit. Ik hou het altijd rustig. Ik doe wat mascare en met oogpotlood teken ik een wing en doe wat licht paars/ roze lipgloss op en keur mezelf in de spiegel.(outfit enzo in media, aan het begin van het hoofdstuk PS: dat is Jade Thirlwall) Ik loop snel naar de ontbijtzaal, ja dat is het handige van als je in een hotel woont, je hoeft je eigen eten niet te maken, ik ga aan een tafel voor 2 personen zitten en pak de menukaart. Al snel komt er een ober aan en bestel ik een omelet, wat toast een croissantje en een kop thee, ik vraag ook of ze 3 broodjes voor mijn lunch pauze kunnen smeren zodat ik dat mee kan nemen naar school. Na ongeveer 5 minuten wachten komt mijn eten + lunch en begin ik te eten. Als ik bezig ben aan mijn croissant komt er een jongen aan mijn tafel staan, vast weer zo'n arrogante gast, zucht, hij heeft een beanie op en houd een zonnebril in zijn hand 'zou ik misschien bij je mogen komen zitten?' vraagt de jongen beleeft. Ik knik als antwoord, ik ben niet zo goed in zomaar tegen vreemden praten. Hij gaat zitten en ik kijk hem nog even aan en ga dan door met eten, ik bloos een beetje omdat ik weet dat hij naar me staart. Dan heb ik mijn ontbijt op en drink mij thee. 'Jij zegt ook niet veel Hea?' vraagt de jongen en ik bloos. 'Nou oké dan stel ik me voor en vertel ik iets over mezelf, ga jij dan na mij iets vertellen?' vraagt hij en ik knik. 'Ik ben Jared Howe, ik ben 18 bijna 19. Mijn ouders zijn Adam Sandler en Jennifer Aniston.' zegt hij en stopt dan even met praten 'Jared hoe kan je hun kind zijn je hebt een heel andere achternaam?' vraag ik 'hee je kan praten' zegt hij grinnikend 'Ik ben door hun geadopteerd toen ik 10 was' zegt hij dan. 'Ik heb in een paar films gespeelt, maar ik ga voor een jaar terug naar de academie voor zang, dans en drama, dus kom ik hier een jaar wonen.' vervolgt hij zijn verhaal. Het is even stil voordat ik begin met praten 'Ik ben Jade Thirlwall ik ben 17 jaar, mijn ouders zijn de baas van dit hotel nu ongeveer een week, ik verveel me al een week dood omdat alle beroemde mensen me hier negeren of me behandelen als personeel, jij bent de eerste waarmee ik een echt geprek mee heb. Ik begin vandaag ook op de academie voor zang, dans en drama. En dat was alles overmij' eindig ik mijn verhaal. Dan valt mijn blik op de klok en zie ik dat het al 07:50 is en ik mijn tas moet halen en zoeken waar mijn fiets is gebleven. 'E-ehm Jared ik moet mijn tas nog pakken voor vandaag' zeg ik 'is het goed als ik mee loop, want ik hoef pas het 2e uur te beginnen' vraagt hij en ik knik dat hij mee mag en sta op en pak nog gauw mijn broodjes mee en loop naar de deur met Privé erop en pak het pasje om de deur te openen. We komen uit in een gang met 4 deuren en de achterste is van mij en ik loop erheen en duw hem open. Jared zit op mijn bed als ik bezig ben met mijn boeken in mijn tas te gooien, nu nog mijn iphone zoeken. op dat moment hoor ik het facetime geluidje en ren ik er heen en zie dat het Ed is. (E= Ed en J= Jade en Jr= Jared)
J: EEEDDDDJEEEE!!!! roep ik vrolijk tegen mijn iphone
E: Jadieeee, hoe is het daar in verweggiestan?? :'(
JE LEEST
I've got The Styles {1D} ~On Hold
FanfictionHeajj mijn naam is Jade Thirlwall, Ik ben 17 jaar en studeer aan een academie voor dans, zang en drama in Londen. Vroeger woonde ik in Framlingham, in Engeland, maar daar is iets ergs gebeurt en ben ik met mijn ouders verhuist naar London. Daardoor...