III. Minzy

40 8 3
                                    

-Ce faci? il intreb incet. Mirosea asa bine…

-Bine, tu? intreaba razand de mine.

Incerc sa ma eliberez, dar ma strange si mai tare. Cum puteam sa actionez? Ranjesc la el si imi ridic genunchiul lovindu-l unde trebuie. Ma elibereaza, incepand sa tipe.

-Cine te-a pus sa ma imbratisezi? Ai riscat, dragonule, ne vedem la repetitii, ii spun inca ranjind.

-Mai bine ma risc in continuare, oricum nu scapi asa de usor, zice rapid si se repezi pe mine.

Ma lipi de usa, fiind blocata intre ea si el. Imi zambi malefic si incepu sa se apropie usor de fata mea.Imi inchid ochii, ii simt respiratia calda pe ureche.

-Acum e timpul sa platesti pentru ca ai fost fetita rea, imi sopti rece.

Ce, ce? Incerc sa ma lipesc mai mult de usa, facandu-l sa rada. Imi ia capul in mainile lui si ma forteaza sa ma uit la el . Ma uit in jos si el rade, din nou, dar un tipat il intrerupe. Il imping rapid si deschid usa.

Cand sa ies, dau peste Jae-Hwa care se pare ca ma cauta. Se uita la mine confuza, dar isi ridica privirea spre Ji Yong. Se uita la el si mai confuza, chiar putin speriata. O iau de mana si fug in cautarea baii.

-Ce naiba ati facut voi doi acolo? intreba nervoasa cand intram pe usa alba, de pe cealalta parte a coridorului,

-Doar taci, nu sa rezist mai mult de o saptamana aici!

-Ai dreptate… Oricum, aceasta saptamana va fi una amuzanta, replica zambind.

-Jinjja? La ce trebuie sa mai astept de la tine? Sa te aliezi cu El?

-Poate.

Ii scot jucaus limba si ma spal rapid pe maini.

-Ce ati facut in sala cat timp am fost ,,ocupata,,?

-Prima data tipii aia au fost uimiti, dar si-au continuat discursul extrem de plictisitor…

-Atat?

-Ne!

Zambesc usurata si ma indrept spre usa, din nou.Totusi, ar trebui sa ajung in sala!Ea ma urmeaza si mergem grabita in sala.Directorul inca mai vorbea, asa ca ne-am strecurat usor ca sa ajung prin fata.

-Toti aveti talent, dar va trebuii sa continuati sa munciti la vocile voastre! Dupa cum stiti cativa vor debuta solo si altii in grup. Pe panoul de la iesire aveti listele, unde va veti gasi numele vostru, al trupei din care veti face parte in unele cazuri si numele managerului! Fighting!

Am inceput sa aplaud odata cu ceilalti. Eram emotionata sa aflu daca eram cu cineva, intr-o trupa. Am vazut cum directorul si ceilalti au plecat, asta insemnand ca trebuie sa o facem si noi.I -am facut semn lui Jae-Hwa si am inceput sa ne bagam printre cei prezenti.

Chicotesc usor si iesim repede sa aflam vestea.Alerg ca o nebuna spre panou si-mi caut numele grabita.

-P, P, P, Park.Gata, Park Ha Eunji! tip rapid.

-Esti…

-Solo?!?

Desteapta de langa mine a inceput sa rada, asa ca am ciupit-o.Tipa ,,Au,, si termina.Vad ca Dumnezeu nu prea tine cu mine, ok.Zambesc si ma uit la numele managerului.

Choi In Ha, se pare ca voi avea manager o femeie...

Alaturi de numele ei se afla si numarul de telefon. Mi-am scos rapid mobilul si am tastat numarul, bagandu-l in memorie. Dau sa ma intorc, dar o mana ma oprii.

Ma uit la femeie putin mai inalta decat mine, cu o privire glaciara. Dar nu puteam descrie ochii ei, erau prea... perfecti, parca ar fi facuti din cristale. Niste cristale albastre foarte, foarte deschise.

- Park Ha Eunji, corect? ma intreba autoritara, dar zambind.

Dumnezeule, cred ca voi deveni bi!

In momentul in care a zambit, am simtit cum inima mi se oprise.

- Da, iar dumneavoastra presupun ca sunteti Choi In Ha.

-Nu, eu sunt asistenta ei.

Pentru o clipa m-am simtit dezamagita, dar cand am vazut zambetul amuzat de pe fata ei, mi-am dat seama ca glumea -asta facandu-ma sa ma relaxez-.

-Glumesc. Choi In Ha, in persoana, se prezinta razand. De acum voi fi managerul tau, pana cand vei pleca, sa speram ca nu se va intampla curand, continua nelasandu-ma sa zic ceva.

-Acum, haide sa-ti prezint cateva persoane importante!

Incepu a ma trage pe culoar pana am ajuns in capat -acest capat nefiind foarte aproape-. Se opri in fata unei usi gri si o deschise usor.

-Unnie!

Inauntru se aflau trei fete, toate foarte frumoase. Le-am analizat rapid si am ramas in spatele lui Choi In Ha. Eram intr-o camera destul de mare, dar din cauza ca era destul de plina cu mobilier parea foarte mica. Cele trei stateau pe o canapea dintr-un colt zambind spre noi. Am vazut cum femeia din fata mea le intoarse zambetul si sparse linistea.

-Fetelor, aceasta este Park Ha Eunji! Daca ati mai auzit vreodata de Ihatepinkbutiloveunicorns, o aveti in fata pe marea vedeta!

Fetele se uitau uimite la mine, pareau ca nu se asteptau sa fiu aici. De ce?

-Credeam ca va merge la SM, ii sopti blonda persoanei de langa ea.

Celelalte aprobara scurt, iar cea de langa blonda se ridica in picioare.

-Noi suntem 2NE1. Eu sunt Lee Chaerin sau CL. Blonda mica este Dara, iar cea de langa ea este Bom. Minzy este la baie, va fi bucuroasa sa te vada, e foarte mandra de venirea ta aici. Adica toata lumea nu se astepta sa vi la YG, se spunea ca vrei sa mergi la SM.

-Wow, de ce ati fi asa bucurosi de venirea aici? Oricum, nu mi-am dorit sa fiu SM, mi se pare o companie prea... de fite. Si in al doilea rand, de ce ar fi Minzy...

Usa se deschise si ma opresc din vorbit. O bruneta cu parul scurt intra cu privirea in pamant, dar si-o ridica cand vazu ca este privita. Am vazut cum i s-au marit ochii cand m-a gasit si mi-a sarit in brate.

Ne imbratisam plangand.

Deoarece imi regasisem vechea prietena.

***

O sa va spamez notificarile cu actualizarile de la mine >.>

Glumesc, cred ca o sa mai pun doar la o carte :D

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

It hurts, right?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum