II.Sa-mi spui de ce te-ai intors!

119 13 6
                                    

 Ma uitam incremenita la poza de pe ecran, vederea mi se incetosa din cauza lacrimilor.Nu, nu puteam sa plang acum.Am inchis repede laptopul si m-am pus in mijlocul patului.

-Stii, ar trebui sa fii mandra, ai fost impreuna cu faimosul G-Dragon!!glumeste Hyun-Ki, incercand sa destinda atmosfera.

Nici una nu rade.El murmura un ,,Ma duc sa pregatesc masa.,, si ne lasa pe noi doua singure.

-Cred ca are dreptate, soptesc incercand sa zambesc.

-Ce??tipa uitandu-se uimita la mine.

-Stai linistita, doar glumeam!Mai ti minte ca ziceam ca am o surpriza?

-Da…

-Fi pregatita!!Am intrat la YG!!!

Gura i se deschide de uimire si isi freaca tampla cu degetele.Se holba la mine de parca ar cauta minciuna in ochii mei, dar nu exista deoarece nu minteam.

Chiar am dat auditie si m-au acceptat.Nu m-am interesat deloc de idolii de acolo, prima oara am vrut sa intru la SM, dar  Park Sun Young, o veche prietena, cunoscuta si ca Luna.Mi-a zis despre plecarea unui tip Kris si toate celelalte.Acum sincer, nu as vrea sa fiu batuta!Ea mi-a zis sa merg la YG si am fost de acord.Linistea a fost intrerupta de ea:

-Esti asa idioata!!rade nervos.

-Ce?ma uitam ciudat si uimita in acelasi timp.

-Oh, ce o sa regreti ca mergi acolo!Unnie, stii macar ce idoli sunt acolo??

-Nu…

-Te felicit!Acum o sa-ti vezi fostul iubit mai des!!

Ultima replica a ei m-a facut sa raman muta.Cum adica o sa-l vad mai des?Doar nu…Asta e imposbil!!De ce nu m-am uitat la idolii din companie??De ce…

-Sunt asa moarta!!tip si imi pun perna pe fata.

-Ne, ma intreb cum o sa reactioneze!rade ea de mine.

-Nu ma intereseaza!!Trebuie sa scap de asta cat mai repede!!Nu pot sa dau ochii cu idiotul ala!!

-Pai,diseara o sa dai ochii cu el, am citit pe un site ca vrea sa cunoasca pe toti stagiarii!Vreau sa vin cu tine, chiar vreau sa vad asta!!

Incepea sa rada cat mai tare.Tipa asta devine din ce in ce mai enervanta.Nu pot sa dau ochii cu el, nu pot sa-l vad dupa ce mi-a facut.Imi sterg obrajii cu o miscare usoara a palmii si ma ridic din pat.

-Hai afara, vreau sa ma schimb si eu!!ii spun si ma indrept spre baie.

-Bine!Ai grija sa nu te ineci cu pasta de dinti!!

-Jae-Hwa!!!tip, dar aud cum tranteste usa chicotind.

Termin cu baia si ies afara indreptandu-ma spre dulap.Aleg o bluza rosie larga care imi ajungea pana la jumatatea coapselor si niste pantaloni scurti.Imi pun niste sosete scurte, care aveau niste inimioare pe ei, si ma imbrac in hainele alese.Iau peria de par si mi-o trec usor prin par aranjandu-mi-l.Mi-l prind intr-o coada de cal si ies alergand din camera.

-Incercati sa nu dati foc la casa!!tip coborand treptele.

-Oppa a reusit o data!!imi sopteste Jae-Hwa cand ajung in living.

Secretul ei ma face sa chicotesc usor, chiar ma intreb cum a facut asta, ma pot astepta la orice de la ei.Ma asez pe canapea dand drumul la televizor.

-Micul dejun e gata!!ne spune Hyun-Ki din bucatarie.

Am mancat niste clatite cu ciocolata.Tipul asta, se pricepe de minune la gatit.Dupa masa am mers la mall cu Jae-Hwa ca sa ne mai ,,relaxam,, pentru intalnirea cu dusmanul meu de moarte.Recunosc ca am uitat de el pe parcursul cumparaturilor.Dupa ce mi-am luat o multime de haine, am mers la Starbucks.Ne-am intors pe la 5 acasa, asa ca am inceput sa ma pregatesc imediat.M-am hotarat sa fie ceva mai lejer, asa ca mi-am luat o bluza cu o pisica pe ea, un tutu negru si niste balerini.Cum stateam destul de aproape de companie, am luat-o pe jos.

-Oare pot sa intru cu tine?intreba ea, devine din ce in ce mai enervanta.

-Nu stiu ce o sa faca ei, dar eu o sa te incui intr-o incapere!ii raspund calma si o iau in fata.

Dupa minunata mea replica, nu a mai scos nici un cuvant tot drumul.Acum stateam in fata usii, cu ceilalti stagiari asteptand sa ne lase inauntru.Aveam emotii, dar nu stiam de ce.

,,Ramai calma!Nu cred ca o sa isi aminteasca de tine, in plus ce ti-ar face tie?,, constiinta mea ma stresa si mai tare, dar avea dreptate.Poate nu isi aminteste de mine.

-Puteti intra!ne spune cineva si deschide usa.

I-am lasat pe altii sa intre in fata mea si am ramas printre ultimii.Am intrat intr-o culise, doar nu o sa cantam, nu??Am ramas uimita cand am intrat pe scena cu totii.Jae-Hwa ma tine de umerii analizand si ea scena uriasa.Ma uit in fata si vad cateva persoane pe scaune.Ii arat si da din cap.

Ce-ar trebui sa insemne asta??M-am abtinut sa nu ma intorc si sa-i dau cu ceva in cap.M-am mai uitat prin sala si pe la noii mei ,,colegi,,.

-Imi pare rau ca am intarziat!!tipa grabit cineva din spate.

Ma intorc, uitandu-ma la cel care a venit tarziu.Jae-Hwa mi-a strans puternic umerii cand s-a uitat la mine.Ramase putin uimit, dar imi zambii.Mi-am strans pumnii, fara sa vreau.

-De ce nu mi-ati zis ca aveam un stagiar, care sa zicem ca e deja vedeta??intreba mutandu-si privirea spre cei din public.

-Ea a vrut, daca te-ai mai uita pe youtube, a-i ramane uimit, Ji Yong!!ii raspunde cineva.

Nu ii mai raspunse, dar se uita in continuu la mine.Am tresarit speriata cand a venit la mine, tragandu-ma in culise.

-Ce naiba faci??tip incercand sa scap.

-Ce, ti-a fost dor de mine de te-ai intors aici?Cum a fost in America?Vrei mai multi fani??sopti nervos strangandu-mi mai tare mana.

Deschise o usa si ma impinse inauntru.Eram intr-o cabina.S-a dus toata treaba, ca ,,nu isi mai aduce aminte de mine,,.Pe scurt, sunt ca si moarta.

-De ce m-ai adus aici??tip uitandu-ma urat la el.

-Pai, poate esti uimita, dar cum ar suna ca mi-a fost dor de tine??

-Esti asa un idiot!!Crezi ca-mi pasa?

-A fost amuzat, ca m-ai parasit dintr-o data?Cand am mers la fostul tau apartament, era gol… Mai tarziu am aflat de la colegii tai ca ai plecat!!Esti nebuna?

Incercam sa raman serioasa, dar deja mi se umezeau ochii.Idiotul, nu aveam puterea necesara sa lupt, dar el continua sa adanceasca cutitul in rana.

-Zi!!Ti-a placut sa parasesti imediat tara?Ai vrut sa vezi cum e sa fi departe de familie si de cei dragi?

-Ce tot vrei?

-Sa-mi spui de ce te-ai intors!

Ma uitam ca o idioata la el.Nu stiam cum raspund, nici eu nu stiu de ce m-am intors aici.

-Chiar te intereseaza?

 A inceput sa rada.Sa rada?M-am uitat urat la el si mi-am scos telefonul din buzunar.Deja au trecut 10 minute de cand m-a adus prostul asta aici.Ma uit la el, rade asa frumos.Stai, ce am zis?Pufnesc nervoasa si trec pe langa el.Incerc sa deschid usa, dar isi pune mana mea a mea.Tresar usor si imi ridic privirea spre el.Era prea aproape de mine.Se uita in ochii mei, de parca incerca sa gaseasca ceva.Imi rotesc ochii nervoasa si incerc sa scap, dar intr-o miscare rapida isi inconjoara bratele in jurul taliei mele, tragandu-ma la pieptul lui.Ma uit uimita la bluza lui, nu aveam curajul sa-mi ridic privirea.Eram prea aproape de el, imi era frica.De ce?Sa nu ma indragostesc din nou.

~~~~~~~~~~~~~~

Ok, ma simt bine.Chiar imi place cum a iesit acest capitol :))) De aici incepe actiuneaaa xD Yey!!Abia astept sa scriu urmatorele capitole,voi??x3

De curiozitate, ce melodie credeti ca i se potriveste la capitol?Melodia care se potriveste cel mai bine o sa o pun la media :3

It hurts, right?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum