━ on altı ༉·₊˚

93 24 29
                                    

❪ # docmypillitiraf sahibi

itiraf:

"bir hobiyi, eğlence tarzını ne hale getirdiniz cidden? o kötü yapıyor bıraksın, icon kitabı çıkarmasın, yok şu şundan özeniyor, yok herkes aynı, yok abartılıyor, yok yapamıyorsa bıraksın çıkarmasın. insanların zevk aldığı, yapmayı sevdiği bir iş kaos yaratmaktan başka bir işe yaramıyor elinizde.

umarım bir an önce farkına varırsınız bunların ne kadar saçma olduğunun.

tam anlatamadım ama anlarlar.

ek olarak++iconu güzel yaptığınız için tanrı değilsiniz, üstünlük hakkınız yok, insansınız, saygıyı öğrenin."

🛒🐮🔗 ━ siz ne düşünüyorsunuz?

bence oldukça haklı, isteyen istediğini yapsın önüne gelen icon kitabı çıkarsın, kimseye karışamazsınız? hiç bilmeyen biri bile çıkarsa başka kitaplara bakarak, yapanlara sorarak ve icon yapımı kitaplarına bakarak nasıl yapılacağını az çok öğrenebilir ve kendini geliştirebilir. bir çoğumuz da böyle öğrendik icon yapmayı zaten. (bir çoğumuz dedim ama kesin yorumlarda "yoo ben öyle öğrenmedim" diyenler olacak)

beğenmiyorsan kırıcı olmayacak bir şekilde ifade edersin zaten, beğeniyorsan da söyle.
beğenenlere ve beğenmeyenlere laf söyleyenleri de anlamıyorum, herkesin aynı şeyi beğenmesini bekleyemezsin? ne kadar iyi olursa olsun beğenmiyorsam beğenmiyorumdur, beğeniyorsam da istersem abartırım, kimseyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

en kısa sürede yaptıklarının ne kadar saçma olduğunu anlarlar umarım.

icon yapabilenleri ve yapamayanları da rahat bırakın artık. okunma için yapsın, hoşuna gittiği için yapsın. yapan kendine yapıyor kardeşim.
sana ne?

okunma konusu...
tekrar söylüyorum herkes aynı tarzı beğenmek zorunda değil pek emek vermeyen birinin kitabı emek verenin kitabından fazla okunabilir, bu emek veren kişi için kötü ama yapabilecek bir şey yok.

bir tek bu platformda bu kadar abartılıyordur icon meselesi. diğer platformlarda yapıp geçiyor herkes, taviseye verecekse veriyorlar. neleri geliştirebileceğini söylüyorlar. (ben böyle biliyorum)

bunu bu kadar abartmamalıyız bence. 😬😬

diyecek çok şeyim varmış OAOPSĞTRKSÜYİÇOÇFIJJSLĞ

wattpad kullanıcıları, iconlar ve iconistler hakkında itiraflar;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin