━ yirmi bir ༉·₊˚

86 19 33
                                    

❪ # docmypillitiraf sahibi
❪ # roselifsu
itiraf:

"Öncelikle, wattpad bir kitap okuma yazma üzerine olan bir platformdur. İğrenç bir şey (pedofili desteklemek gibi) olmadığı sürece herkesin fikrine saygı duyulması gereken sayılı sosyal meydanlardan biridir.

... Açıkçası, burada olan zaman zaman katılıp zaman zaman katılmadığım çok

Öncelikle, roselifsu tanrı değil. Yetenekli ve başarılı, tebrik ederim ki. Kişiliğine ise, bazen haklı bazen haksız diyeceğim. Bazıları, sadece popüler olmak için yalakalık yapıyor ona ve arkadaşlarına, lol. Yeni şeyler demediklerini söyleyip elif'in icon yapımı (?) kitabından alıyorlar. Ayrıca, biri var, tahmini olarak ne zaman mia ve Roselif'e yalakalık yapmayı bırakır?

++Wme icon, Tanrı'dan bahşedilen bir yetenek değildir. Herkes kendini geliştirip yapabilir. Bu iconları yapanları tebrik edip sevebilirsiniz ve yetenekli görebilirsiniz, ama yüce bir güç değiller. Ve başarılı insanlar diye savunup durmayın. Resmen, en iğrenç şeyi söylese savunacaksınız.

“Yapamıyorsa yapmasın” diye bir şey yoktur, sayın popüler ve yetenekli (!) iconistler (!). Onlara yardım etmeli ve destek olmalısınız. Bir kitaba gidip kendiniz yaptığınız şeyleri onların üzerine itelemeyin.

Sadece iyi bir insan gibi görünmek için sevmemenize rağmen oy verip, yorum yapıp ayy çok güzel de demeniz komik.

++Yalan atmayın. Hepimiz kodun, psd'nin sizin olmadığını biliyor. Daha önce yapılan bir şey için de, sonradan yapanlar için cr istemeyin. Ve, yeni dediğiniz şeyleri pinterest veya diğer uygulamalarda gördüğünüzü biliyoruz.

+++O bu tarzı getirdi diye bir şey yok, o tarz vardı. Sadece biz bilmiyorduk, aramızda yeni çıktı. Evet bazı küçük detaylar var yeni çıkardıkları ama bunlar bu kadar abartılmaz. Sanki tema yapımını onlar getirmiş gibisiniz.

Çok mu uzun..?"

🛒🐮🔗 ━ siz ne düşünüyorsunuz?

ödevimi yetiştirmek zorunda olduğum için bunu salıp kaçıcam

ve sanırım sadece elifsu'dan bahsedilmiş, başka birinden bahsetmemiş inş yanlış görmüyorumdur

yanlışları falan düzeltmekle uğraşmadım bana nasıl geldiyse öyle yazdım 😐

fikirlerinizi belirtin lütfen

wattpad kullanıcıları, iconlar ve iconistler hakkında itiraflar;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin