Chan gözlerini açtığında nerede olduğunu bilmiyordu. Gökyüzü pembe renkteydi. Ona ek olarak etrafındaki ağaçlar da pespembeydi, sakura ağaçları. Sakura... Felix’in en sevdiğiydi. “Her an ölümü yaşayan kutsal ağaç.” demişti ilk tanıştıklarında. Bir sakura ağacının altında tanışmaları tesadüf müydü bilinmezdi.
Kendini bir bulutun üstünde yürüyormuş gibi hissediyordu Chan. Kulaklarında hâlâ o şarkı yankılanıyordu, Felix’in sesinden.
Yüzünden hiç gitmeyen gülümsemesiyle bir nefes doldurdu ciğerlerine. Bir süre dinledikten sonra şarkıya eşlik etmeye başladı.
“Sonbahar damlardı damlarımıza, biz seninle sararırdık.
Sonbahar damlardı damlarımıza, biz seninle sararırdık.Aydınlansın diye şu kirli yüzler, biz durmadan savaşırdık.
Aydınlansın diye şu kirli yüzler, biz durmadan savaşırdık.Acımasız olma şimdi bu kadar,
dün gibi çekip gitme.
Bırak da sarılayım ayaklarına, kum gibi ezip geçme.”Nefesi kesildi birden, kendi nefesi yerine sevgilisinin nefesini hissetti. Gözleri dolarken arkasını döndü, tam karşısında gördü onu. Ağzından bir şaşkınlık nidası kaçarken, sevgilisi şarkıyı tamamladı.
“Acımasız olma şimdi bu kadar, dün gibi çekip gitme.
Bırak da dolanayım ayaklarına, kum gibi ezip geçme...”İkisinin de gözyaşları durmadan akıyordu, birbirlerine sıkıca sarılıp kokularını içlerine çektiler. Hıçkırıklara boğulurken geri çekilip sevgilisini inceledi Chan, dili tutulmuştu âdeta. Onun bu hâline gülümserken fısıldayarak konuştu Felix.
“Seni bekledim. Kızmadım, gelmeni istedim. Özledim sevgilim, uyuyamadım. Üşüdüm. Sadece seni istedim.”
Sonrasında dudaklarını birleştirdi Felix büyüğü ile.
Tam o sırada zaman durdu, sular akmayı kesti, onların kalplerinin ışığına dayanamayan tüm yıldızlar söndü, güneş ve ay kendinden utandı, melekler özgürlüğe kavuştu, şeytanın kötü kalbi bile aşkla doldu. Tanrı derin bir nefes aldı, bütün varlıklar huzur buldu. Bunca zaman anlatılan efsane Ihlamur ve Çınar, yerini Felix ve Chan’a bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kum gibi, chanlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] chan: seni çok özledim felix, kendimi iyi hissedene kadar seninle konuşacağım.