Karakter Tanıtımı

5.5K 86 28
                                    

Tahir Kaleli: Mardin'in Ağası 27 yaşında sert, ve istediği her şeyi elde eden biri ama aynı zaman da çok merhametli bir adam ve Nefes'e deli gibi aşık.

Nefes Zorlu : Mardin'e atanmış bir öğretmen , 24 yaşında sevdiği veya sevgilisi yok çocukları çok sever Mardin'de sevilen biri ve İstanbullu.

Selin Kaleli : Tahir'in kardeşi tatlı , sevecen bir kız.

Ali Zorlu : Nefes'in abisi , doktor merhametli , komik ve sevdiklerine değer veren bir adam.

Murat - Fatih Kaleli : Nam-ı değer yangazlar babalarının şirketin de çalışıyorlar , komik ve haylazlardır.

Mustafa Kaleli : O' da Ağa, karısı ve kızını çok sever. Tersi kötüdür ama genel olarak komik ve merhametli bir adamdır.

Asiye Kaleli : Mustafa'nın eşi kayınvalidesiyle çok iyi anlaşır tatlı , zeki bir kadın ve Nefes'i elti olarak istiyor.

Balım Kaleli : Asiye ve Mustafa'nın kızı 5 yaşında .

Saniye Kaleli : Çok tatlı bir kadın iyi yürekli , Hanımağa gelinini ve torununu çok sever Nefes'i gelin olarak istiyor ve çok seviyor.

Mehmet Kaleli : Ağa'dır iyi biri ve diğer Ağalar'ın aksine kadınlara çok değer verir.O'da Nefes'i çok sever.

Ünal Zorlu : Nefes ve Ali'nin babası bir şirkette çalışıyor çocuklarını ve karısını çok sever.

Damla Zorlu : Şirket'de çalışıyor Nefes ve Ali'nin annesi çok iyi bir kadın.

Merhaba bu benim ilk hikayem hatalarım olursa özür dilerim bölümleri çok hızlı atmaya çalışacağım yorum yaparsanız çok sevinirim umarım seversiniz

Neftah / BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin