Büyük şok

41 6 11
                                    

Birden çalar saatin sesi kulaklarımda çınladı.Dün gece geç yattığım için yine uyanamamıştım.Elimi kaldırarak saati kapatmaya  çalıştım.Fakat saat dokundukça daha çok ses çıkarmaya başladı.Neredeyse kulaklarım patlayacaktı.Sonunda gözlerimi aralıyabildim ve saate baktım yine herzaman ki gibi okula geç kalmıştım.Aşagıdan servisin korna sesi geldi. değil ben bütün mahalle kalktı. Kim bilir beni, ne zamandır aşağıda  bekliyordu.

Saati susturmayı başarmıştım fakat servisin korna sesini susturamamıştım.Tam o sırada annem odaya geldi.
-yeliz hadi kalk kızım,sana diyorum geç uyuma diye bak kalkamıyorsun.
-off tamam anne kalkıyorum
Kalktım,ve yumuşacık yatağımı geride bıraktım.Hâla uykum vardı ve gözlerimi zor açabiliyordum.Hızlıca banyoya gittim.Suyu açıp elimi,yüzümü yıkadım.Azda olsa biraz ayılabildim,elimi yüzümü kuruttuktan sonra hemen karşıda duran elbise dolabıma yöneldim.Ve okul üniformamı giydim.O anki dalgınlıkla,çekmeceden aldığım tarakla saçımı tarayıp topladım.Bir anda zil çaldı,zili çalan servis şöförümüz kemal abiydi.           Annem hadi yeliz hazırlanmadınmı daha?
Anne iki dakikaya hazırım.
Yerden aldığım okul çantamı kitaplığımın önüne koydum.İhtiyacım olan kitap ve defterimide koyduktan sonra annemden harçlığımı aldım.

Kapıyı  çektim ve merdivenlerden koşarak indim herzaman ki gibi servisin içindekiler seni beklemek zorundamıyız der gibi bakış attılar. kemal abi, kızım sana kaç kere diyeceğim aşağıya zamanında in diye.Özür dilerim, uyanamamışım.Servis gideli 3 dakika olmuştu tam bizim okulun kavşağından dönüyorduk ki,karşılaştığımız şey bize büyük bir şok yaşattı...                  
 
  
  

Geride BıraktıklarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin