Sabah kalktığımda henüz kimse uyanmamış olacakki evde ses yoktu.
(Bu arada tanıtayım;
Adı Araf. 13 Mayıs 1991 doğumlu. Kumral ela gözlü, 1.88 boylarında çok yakışıklı :D Ukala vede egoist birisidir. Amerikada yaşayan zengin bir ailenin ikinci oğludur. Karseşinin adı da Ozandır.Ozan da 1995 doğumludur.)
Çok ses yapmamaya dikkat ederek üstüme eşofmanımı taktım ve aşağı indim.
"Ooo günaydın egolaman(!)"
Ozan çoktan uyanmış meğer(!)
"Sanada günaydın kardeşim."
"Bu arada annemler çıktı bu sıralar çok işleri varmış(!)"
"Tamam hadi bende hazırlanıp çıkıyorum. Senin planın varsa bırakim senii???."
"Araf küçük bi çocuk değilim ikile."
Hızlıca hazırlanıp aşağı indim. Garaja gidip arabama atladım. Bugün bizimkilerle buluşcaktık. Minik(!) Berk ' in doğum günü.
Berk benim orta okuldan beri en yakın arkadaşımdır. Herşeyimi dinler sever. Aslında gay olduğunu düşünüyorum bazen çünkü bu tipte hala sevgilisi yok. :D
Tam ışıklardan geçerken bi anda karşıma bi kız çıktı.
'Naptım ben .. naptın Araf naptıınn'
Kızı yerden aldığım gibi arabaya yerleştirip hastaneye götürdüm.
"Sedye sedye acilll acilllll sedye"
Doktor sedyeyi getirdiğinde kızın yüzünü ilk defa farkettim.
Minicik bi yüzü vardı hoş kızdı doğrusu.
---1 saat sonra--
Berklere geleneyeceğimi söylememin üstünden tam yarım saat geçti ve bu siktiklerim hala bişey demedi. Daha fazla dayanamayarak içeri daldım.
"Napıyosunuz neyi var amcaa!!?"
Evet doktor amcamdı.
"Araf nası bi boka bulaştın sen kızın durumu kritik ancak yarına uyanması için dua et."
"Peki. kimmiş ?"
"Afra yılmaz diye bir kız. onunla ilgili şuan başka hiçbir belge yok elimizde."
"Tamam amca ben polislerle konuştum."
"Anne-"
"Asla!!"
Amcam çıkarken beni de odadan çıkartmıştı. Camdan onu izlerken içimde bişiler olmaya başladı. 'amann be Araf siktir et herzamanki karı kız hastalığın işte'
Tatlı şirin bi kızdı aslında diğerlenin aksine çok saf. birine benziyordu.
"Alo ozan?"
"Abi nerdesin?"
"Buldunmu?" Ozana kızı araştırmasını söylemiştim.
"Evet abi kız sosyal hizmetlerde kalıyo, dahaca 18 yaşında anlıyacağın son senesi."
"Tamam ozan sen sakın kimseye deme annemler sorarsa karıya gitti de :D "
"Off egolaman bok derim ."
"Sie"
Telefonu kapattıktan sonra camdan onu izlemeye devam ettim. Ne olursa olsun bu kızın iyileşmesi lazım .
Onu kendi ellerimle ölüme itemezdim daha çok geçti.