Ο Draco αφού διάβασε το γράμμα τον έπιασαν τα κλάματα.... Θυμήθηκε όλες τι στιγμές που είχε περάσει με την Ζουμπουλία, την μέρα που γνωρίστηκαν, το πώς την κοιτούσε και έλιωνε... Αλλά έπρεπε να αποδεχτεί το γεγονός ότι η Ζουμπουλία δεν μπορούσε άλλο. Αποδέχτηκε το γεγονός ότι είναι λεσβία και βρήκε έναν τρόπο να επιστρέψει στο Hogwarts... Την σκεφτόταν όλη μέρα.... Δεν πέρασε μάθημα που να μην ήταν στο μυαλό της, ούτε που μίλησε στον harry... Ε λοιπόν, τότε ήταν αποφασισμένος, θα πήγαινε στην Αθήνα, θα έβρισκε την Ζουμπουλία, και θα τα ξαναέβρισκαν. Τελειώνει η μέρα και λέει το μαγικό ξόρκι.
- "Μπέσιους Λέσβιους, ουσκελεβίν αθηνεύς βρίσκ ζουμπουλέξ γίνεν στρέιτ!"
Ο Draco βρέθηκε μπουρδουκλομένος μέσα σε έναν κάδο σε στενό των Πατησίων. Εκεί τον βρήκε ο Σπύρος, η αλλιώς, Φρίξος, όπως ήθελε ο ίδιος να το αποκαλούν μερικές φορές.
-Πως βρέθηκες εδώ?
-Ευχαριστώ για την βοήθεια.... Δεν έχω χρόνο να εξηγώ, ξες μια... Ζουμπουλία Αμπατζίδου
-Ναι, γιατί τι την χρειάζεσαι?
-Ξες που μένει?
-Α... Ώστε σε έστειλε ο τύπος με τα μαύρα εδώ... Δεν απαντώ!
-Ο ποιος‽.... Δεν έχω καταλάβει, σε παρακαλώ πες μου...
-Χμμμμ, οκ, θα σε πάω εγώ, έλα.
*Ο Draco τον ακολουθάει*
*Στο εν το μεταξύ*
*Σπύρος περνει την Αγγέλα*
-Έλα, ο τύπος με τα μαύρα νόμιζε θα μας ξεγελάσει, έχει στείλει εδώ έναν τύπο που ζητάει την διεύθυνση της Ζουμπουλίας, τον φέρνω σε εσένα?
-Ναι φέρτον εδώ να τον πλακώσουμε στα μπουνίδια να δούμε τι ξέρει.
Ο Σπύρος φτάνει στο σπίτι του Φώτη αντί της Ζουμπουλίας.
-Στον τρίτο χτυπά.
-Οκ.... Ευχαριστώ.
Ο Draco χτυπάει κουδούνι, ανοίγει η πόρτα και το τελευταίο πράγμα που βλέπει είναι η Αγγέλα να τον χτυπάει με έναν πλάστη. Μετά από ώρες ξύπνησε δεμένος στο σαλόνι του Φώτη με τους πέντε να τον κοιτάνε.
-Πες μας τι ξες!
Είπε η Αγγέλα
-Πω... Τώρα έχει η ζωή της Χουανίτας της παρθένας.. Ε ψιτ, ει εσύ εκεί στην καρέκλα! Πόσο κοστίζεις να σε αγοράσω? Άντε θέλω να δω την σειρά μου!
Είπε η Ντάλια
-Ξερω εγώ ποιος είναι.....
Είπε η Ζουμπουλία και αναστέναξε
Όλα τα μάτια πάνω της και όλοι οι χαρακτήρες μπερδεμένοι
-Ζουμπουλία.... Είπε ο Draco
-Τι κάνεις εδώ... Σου εξήγησα, είμαι λεσβία, είμαι με την Λούσι τώρα, τι γυρεύεις στην Αθήνα??
-Δεν μπορούσα να σταματήσω να σε σκέφτομαι... Και έτσι ήρθα, σε παρακαλώ, δώσε μου άλλη μια ευκαιρία...
-Δεν έχουμε τίποτα να πούμε, στο ξεκαθάρισα ότι αυτό που έκανα το μετάνιωσα και ότι δεν μου άρεσε, σταματά να με ενοχλείς!
Κύλισε ένα δάκρυ απτό μάτι του Draco...
Η Ζουμπουλία σηκώθηκε και έφυγε μαζί με την γκόμενα της, την Ντάλια, ή αλλιώς Λούσι. Τότε ο Φρίξος τον πλησίασε...
-Μήπως χρειάζεσαι βοήθεια όμορφε?....
Ο Draco ένιωσε ένα παράξενο συναίσθημα... Σαν να...Έχει πεταλούδες στο στομάχι. Του απάντησε..
-Ναι
Τότε τα έσκησαν όλα και άρχισαν να κάνουν έρωτα.... Ίσως τελικά ο Draco να ήταν Bisexual
Η Αγγέλα, η οποία πάει και ως she/they, τους άφησε ήσυχους.
-Σαγαπάω Φρίξο
-Και'γω.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ
YOU ARE READING
Η περιπέτεια του Draco Malfoy Στο Αχλαδοχώρι
Mystery / ThrillerΌλα κυλούσαν ομαλά σε μια φυσιολογική μέρα στο hogwarts, ώσπου ο πρωταγωνιστής, Draco Malfoy, μπερδεύει τις διαστάσεις και καταλήγει να βρίσκεται στο Αχλαδοχώρι Σερρών. Εκεί, θα γνωρίσει την Ζουμπουλία, η οποία θα τον βοηθήσει να γυρίσει πίσω..